Zon en wolken
Zon en wolken
In mijn nieuwe huis heb ik een prachtig uitzicht... waardoor ik nu ook prachtige foto's kan maken zoals van deze lucht.

- ArendV
- Forumlid
- Contacteer:
Re: Zon en wolken
Mooie foto Ciska - zou iets lichter mogen van mij - heb je hem hier geplaatst omdat hij bewerkt is?
P.S. Opeens kwam Heintje Davids in mijn gedachten....
Aanvulling: ik was nog niet in de coffeecorner geweest en zie dat je weer terug bent, opnieuw welkom en gelukkig blijkt maar weer - praten kan een hoop oplossen (een forum is ééndimensionaal en deze manier van communiceren kan snel tot misverstanden en conflicten leiden).
P.S. Opeens kwam Heintje Davids in mijn gedachten....

Aanvulling: ik was nog niet in de coffeecorner geweest en zie dat je weer terug bent, opnieuw welkom en gelukkig blijkt maar weer - praten kan een hoop oplossen (een forum is ééndimensionaal en deze manier van communiceren kan snel tot misverstanden en conflicten leiden).
Groeten - Arend / flickr
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
Re: Zon en wolken
ja hij is bewerkt. ik heb er natuurlijk weer eens photoshop er over heen gegooit, ken het niet laten he