waterpolo 1ste keer

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
gijsbert27
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

waterpolo 1ste keer

Bericht door gijsbert27 » di apr 28 2009 7:32 pm

hoi allemaal,op een ander deel van dit forum om tips gevraagd aangaande waterpolo ,waar ik zaterdag foto,s zou maken ,plaatselijk clubje hier gisteravond tijdens trainig deze foto,s gemaakt ,commentaar gevraagd
Afbeelding
2
Afbeelding
ze zijn gemaakt met de sigma 70/200 2,8 ,hoop dat ze een beetje in de smaak vallen ,en wat ik evt kan verbeteren ,groetjes gijs
Nikon D500 Sigma EX 10/20mm D f4-5.6 DC HSM , Sigma 17/70 f2.8 f4 C Sigma 150-600 Sport sb600

Ree
Forumlid
Forumlid

Re: waterpolo 1ste keer

Bericht door Ree » di apr 28 2009 7:44 pm

Kleuren en licht vind ik prima gevangen... dat lijkt me best moeilijk in zo'n zwembad.
Scherpte is ook gewoon goed.

Jammer dat de composities wat centraal zijn en uhhh ik mis de bal!
Die bal hoort er wat mij betreft wel op te staan hoor, is toch een heel belangrijk spel element.
Verdien wat bij met je mooiste foto's: http://submit.shutterstock.com/?ref=184063

Zoals mijn Nikon thuis klikt... klikt hij overal....

Pancarans
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: waterpolo 1ste keer

Bericht door Pancarans » di apr 28 2009 9:33 pm

Absoluut niet verkeerd hoor. Misschien nog iets zachter flitsen, zo te zien aan het omgevingslicht zou dat volgens mij moeten kunnen.
Wat ik me alleen afvraag:
Wordt die gozer op foto 2 onder water hard in zijn edele delen geknepen, of springt hij er net in en is hij een tropisch zwembad gewend?
Ik denk het laatste want hij heeft zo te zien zijn trui nog aan........... :lol: :lol:

Groet,
Irwan
Als je Groningen ver vindt, is je wereld echt klein................

http://www.fotono.nl"

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”