Kan deze lens:

op mijn D700?
Volgens mij is het deze lens:
http://www.kamera-express.nl/index.php? ... oduct=2321
Er staat bij DX maar er staat ook dat hij ook geschikt is voor traditionele kleinbeeldreflexcamera’s
Kan iemand mij wijzer maken?
Ik kon op de één of andere manier de sigma site niet opstarten en kon uit de rest van de informatie geen zekerheid krijgen. Omdat ik het allemaal nogal ingewikkeld vind had ik m'n vraag hier gesteld. In ieder geval bedankt voor de informatie.florist schreef:Zoals je op de site van Sigma benelux kan lezen (joh..) is dit objectief geschikt voor zowel fullframe als aps-c sensoren.
Geen probleem dus op een d700.
Nikon noemt objectieven speciaal voor aps-c DX objectieven, sigma noemt ze DC objectieven.
Als er DG op een sigma objectief staat betekend dit dat dit dus een normaal objectief is, dat zowel op aps-c als fullframe (35mm) kan.
Ja dat is al uit de wereld inderdaad. Hij wil 'm ruilen tegen mijn tokina 12-24mm.joepert schreef:Er ligt wel een Canon-dop naast: dus (aangenomen dat je 'm via marktplaats ofzo zou willen kopen) even dubbel checken of het echt wel om een Nikon-mount gaat. Verder klopt inderdaad dat DG op FF werkt.
Is de Tokina niet iets meer waard dan de Sigma?Gabees schreef:Ja dat is al uit de wereld inderdaad. Hij wil 'm ruilen tegen mijn tokina 12-24mm.joepert schreef:Er ligt wel een Canon-dop naast: dus (aangenomen dat je 'm via marktplaats ofzo zou willen kopen) even dubbel checken of het echt wel om een Nikon-mount gaat. Verder klopt inderdaad dat DG op FF werkt.
Ja klopt, we willen ruilen....joepert schreef:Volgens mij wil ze ruilen, niet een nieuw objectief kopen!
Sigma en Tokina schelen in de Pricewatch maar een paar tientjes.