Kritiek is welkom!
Arno

Aardig beginkritiek voor een eerste foto... :mrgreen: ....in ieder geval nog herkenbaar als banaanM.Oorthuis schreef:Tsja, een standaard huis-, tuin- en keukenshot die iedereen wel kan maken. Compositie te centraal, scherpstelpunt op de stelen??, teveel contrasten en gewoon geen boeiend onderwerp.
Misschien wat croppen, bv als :Arno P schreef:Aardig beginkritiek voor een eerste foto... :mrgreen: ....in ieder geval nog herkenbaar als banaanM.Oorthuis schreef:Tsja, een standaard huis-, tuin- en keukenshot die iedereen wel kan maken. Compositie te centraal, scherpstelpunt op de stelen??, teveel contrasten en gewoon geen boeiend onderwerp.
George, Martijn, no hard feelings...ik hou wel van directheid...schop onder de kont ...perfect...maar het helpt ook als er aanvullend wat tips volgen...da's dan ook weer waarGeorge Fennes schreef:Frederix je hebt van een afgeschoten fototoch iets moois kunnen maken, mijn complimenten.
Arno In beginsel heeft jouw foto toch wel iets in zich, alleen hoe haal je het eruit.
Frederix heeft dit er mooi uitgehaald.
En Martijn, ik vind dat je echt wel wat genuanceerder commentaar zou mogen geven.
Iemand die voor het eerst zijn foto hier plaatst wordt gelijk afgeserveerd.
Niet iedereen is zo goed als jij en probeer kritiek te geven waar de TS wat mee kan en waar hij door wordt uitgenodigd om verder te gaan en nog meer foto's hier te plaatsen.
Frederix laat zien dat er wel degelijk iets in deze foto schuilt waar we wat aan hebben.
Had jij dat ook gezien?
Ik wil geen namen noemen, maar bij deze maak ik een uitzondering.
Ik heb bewondering voor de manier waarop ALE zijn commentaren levert, altijd opbouwend met een uitnodiging om het nog beter te doen.
Daar heb ik respect voor.
Maar dat is natuurlijk mijn mening en hoeft niet per se gedeeld te worden door overige forumleden.
Groetjes George