Kies in de poll de beste inzending. Je kunt stemmen van 01-05-09 t/m 15-05-09. Tot de avond van 15-05 kun je stemmen, daarna start de beoordeling van de volgende weekopdracht.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving weekopdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan hier
Weekopdracht 57 - Beoordelen foto's
- pietje-nukem
- Forumlid
Re: Weekopdracht 57 - Beoordelen foto's
Mijn stem gaat naar Harly.
Vind deze foto voor mij het best passen, verkeerslichten en straatbeeld en humor door de man die staat te wachten terwijl ie over mag
Maribex een goede 2e
Foto van Luc is echt mooi maar zie hier geen "straatbeeld" in, alleen maar een verkeerslicht.
Vind deze foto voor mij het best passen, verkeerslichten en straatbeeld en humor door de man die staat te wachten terwijl ie over mag
Maribex een goede 2e
Foto van Luc is echt mooi maar zie hier geen "straatbeeld" in, alleen maar een verkeerslicht.
Nou, van mij ook de groeten
Het was dit keer niet moeilijk stemmen. De foto van Luc steekt er met kop en schouders bovenuit. Luc krijgt mijn stem.
De inzending van Ree heeft ook wel wat, maar valt niet binnen de opdracht. Ik wou dat ik die foto had gemaakt . . . . . .

De inzending van Ree heeft ook wel wat, maar valt niet binnen de opdracht. Ik wou dat ik die foto had gemaakt . . . . . .

- Arabia
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Heb getwijfeld tussen Luc en Maribex. Gekozen voor Maribex omdat deze precies weergaf "het landschap rondom de verkeerslichten.
Leuke inzendingen!
Groet'n
Lawrence
Leuke inzendingen!
Groet'n
Lawrence
Woorden zeggen veel te vaak wat ik niet bedoel...
- Maribex
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Lastig, net als het onderwerp. Mijn stem gaat naar MarcoD60.
Groet,
Martin
Groet,
Martin
Mooie Nikon-spullen...
http://www.martindebock.nl
http://www.martindebock.nl
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Naast die van Ree, hebben Luc en Maribex de meeste aandacht getrokken.
Ik heb erg zitten twijfelen maar uiteindelijk ga ik voor Luc. Maribex had het ook kunnen worden maar deze foto zou het bij mij ook goed doen als lente of landschapsfoto...
groet Anoop
Ik heb erg zitten twijfelen maar uiteindelijk ga ik voor Luc. Maribex had het ook kunnen worden maar deze foto zou het bij mij ook goed doen als lente of landschapsfoto...
groet Anoop
De compositie en de aanwezigheid van die twee complementaire kleurenvlakken tussen al het groen maken de foto van Maribex af - daarom verdient die mijn stem.
Grtjs
Grtjs