Van 16 mei tot en met 14 juni is in Naarden op tien locaties het 11e Epson Fotofestival.
Het populaire culturele evenement, dat elk jaar tienduizenden fotoliefhebbers trekt, presenteert
dit jaar onder meer boeiende series van nieuw Nederlands toptalent en het onderdeel paparazzi-fotografie.
Het fotofestival is open van maandag t/m donderdag van 11.00 - 17.00 uur, vrijdag t/m zondag van 10.00 - 18.00 uur.
Op zon- en feestdagen is de expositie in de Grote Kerk open van 12.00 - 18.00 uur, toegangsprijs € 15,00.
De officiële site: http://www.fotofestivalnaarden.nl
11e Fotofestival in Naarden (16 mei tot en met 14 juni)
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
11e Fotofestival in Naarden (16 mei tot en met 14 juni)
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Re: 11e Fotofestival in Naarden
Zaterdag 16 mei ga ik er voor het eerst naar toe, in het gezelschap van lesgenoten van een werkgroep van een fotografie opleiding. Ik ben benieuwd!
Re: 11e Fotofestival in Naarden
Ik vond het tegenvallen. De onderwerpen waren zo zo en ik had de verwachting dat het grootschaliger zou zijn.
Re: 11e Fotofestival in Naarden (16 mei tot en met 14 juni)
Ik ben vorige week geweest en vond hem wel mooi.
Het aanbod van het officiele deel was idd kleiner maar het gedeelte van het OFF festival (dus ook oznder toegangskaart) was groter en veelzijdiger.
Het aanbod van het officiele deel was idd kleiner maar het gedeelte van het OFF festival (dus ook oznder toegangskaart) was groter en veelzijdiger.
Re: 11e Fotofestival in Naarden (16 mei tot en met 14 juni)
Ben vandaag gegaan en had helaas het gevoel dat ik beter thuis had kunnen blijven.
Begreep eenvoudigweg vaak het tentoongestelde werk niet. Ook niet nadat ik de uitleg had gelezen.
Zonde van het printmateriaal en de verspilde inkt. Snap ook wel dat e.e.a. te lijden heeft onder de kostenbesparing, ed.
Het OFF materiaal kon ik beter waarderen. Het aanbod was ook beduidend minder dan in voorgaande jaren. Jammer, een gemiste kans voor met name EPSON.
Ze waren wel met veel printmaterialen aanwezig op de FESPA-beurs, een aantal weken geleden in de RAI.
Ook het werk van de bij de Fotobond aangesloten leden kon ik zeer waarderen. Het zal wel aan mij liggen, dat ik het niks vond, moet u maar denken.
Misschien moeten we ons volgend jaar ook maar eens presenteren met mooi werk voortgekomen uit Nikoncamera's.
Begreep eenvoudigweg vaak het tentoongestelde werk niet. Ook niet nadat ik de uitleg had gelezen.
Zonde van het printmateriaal en de verspilde inkt. Snap ook wel dat e.e.a. te lijden heeft onder de kostenbesparing, ed.
Het OFF materiaal kon ik beter waarderen. Het aanbod was ook beduidend minder dan in voorgaande jaren. Jammer, een gemiste kans voor met name EPSON.
Ze waren wel met veel printmaterialen aanwezig op de FESPA-beurs, een aantal weken geleden in de RAI.
Ook het werk van de bij de Fotobond aangesloten leden kon ik zeer waarderen. Het zal wel aan mij liggen, dat ik het niks vond, moet u maar denken.
Misschien moeten we ons volgend jaar ook maar eens presenteren met mooi werk voortgekomen uit Nikoncamera's.