Kreta in het voorjaar

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
haya99
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Kreta in het voorjaar

Bericht door haya99 » wo mei 13 2009 5:15 pm

Net terug en geprobeerd net iets meer dan 'vakantiekiekjes' te maken althans... dat denk ik dan. Ik hoor graag op- en aanmerkingen. O ja, de gier kreeg ik idd niet scherp en het standpunt was ook niet geweldig, maar kon het even niet anders arrangeren, maar wilde hem toch laten zien - mooi dier. Hoop dat het niet teveel is... anders haal ik er wel weg.
Alvast bedankt!

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

Schoonderbeek
Forumlid
Forumlid

Re: Kreta in het voorjaar

Bericht door Schoonderbeek » wo mei 13 2009 7:02 pm

Leuke foto's, foto 9 en 10 vind ik het mooist. Ben zelf ook een paar keer op Kreta geweest toen ik nog jong was :) , in het achterland en richting de Samariakloof is het best mooi, verder vind ik het maar een vies eiland.
Hoe heb je de foto 10 genomen ? Of is het een uitsnede van een foto ?
Nikon D90 18-105mm, 70-300mm, Sigma 105mm macro, Nikkor AF-S 50mm 1.8 en wat geluk

mikemix

Bericht door mikemix » wo mei 13 2009 7:33 pm

2 is bizar, 9 fraai, alleen wat scheef en een rare rode streep langs berghelling (bewerkt?).

haya99
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door haya99 » wo mei 13 2009 8:38 pm

Schoonderbeek schreef:Leuke foto's, foto 9 en 10 vind ik het mooist. Ben zelf ook een paar keer op Kreta geweest toen ik nog jong was :) , in het achterland en richting de Samariakloof is het best mooi, verder vind ik het maar een vies eiland.
Hoe heb je de foto 10 genomen ? Of is het een uitsnede van een foto ?
10. is een panorama van 3 opnames en in Photoshop aan elkaar gelast. Natuur is daar erg mooi, maar snap wel dat je het vies vindt, ze flikkeren van alles gewoon het ravijn/de rivier in, tot aan complete auto's toe.
mikemix schreef:2 is bizar, 9 fraai, alleen wat scheef en een rare rode streep langs berghelling (bewerkt?).
9. is softwarematig een beetje ge-HDRed.

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”