hallo ik heb in mijn nikon d40 2 (dode) pixels een blauwe en een rode
nu heb ik nikon een mail gestuurd en die schreef zie je de pixels op je foto
dat is dus helaas niet het geval je ziet ze alleen op het display nu kan ik voor
155 euro excl btw me display laten vervangen maar op ebay kwam ik een display
tegen ( nieuw ) voor 88 euro maar dan moet ik het zelf doen
wie weet wat wijs is ?
pixel in display
- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Re: pixel in display
Geen geld eraan spenderen, gewoon laten zitten, en lekker verder fotograferen.
Vriendelijke groet, Léon Obers
Gebruik van leestekens en hoofdletters maakt je tekst wel een stuk leesbaarder. Ik neem aan dat je al hebt nagegaan dat er geen garantie claim meer mogelijk is.
Laten vervangen: wat kun je kopen voor 155 euro exclusief BTW? Wat kost een andere D40? Hoeveel verzendkosten?
Zelf vervangen: heb je het juiste display, extra onderdelen, weet je de juiste wijze, volgorde, heb je de juiste gereedschappen, moet er worden afgeregeld? Het zal allemaal geen rakettechnologie zijn, maar de geïnvesteerde moeite moet wel in verhouding staan tot het resultaat.
Aangezien het display alleen maar een indicator is, zou ik ook kiezen om ermee te leren leven. Tenzij camera reparatie een nieuwe hobby wordt.
Groet Hans.
Laten vervangen: wat kun je kopen voor 155 euro exclusief BTW? Wat kost een andere D40? Hoeveel verzendkosten?
Zelf vervangen: heb je het juiste display, extra onderdelen, weet je de juiste wijze, volgorde, heb je de juiste gereedschappen, moet er worden afgeregeld? Het zal allemaal geen rakettechnologie zijn, maar de geïnvesteerde moeite moet wel in verhouding staan tot het resultaat.
Aangezien het display alleen maar een indicator is, zou ik ook kiezen om ermee te leren leven. Tenzij camera reparatie een nieuwe hobby wordt.
Groet Hans.
Oke Bedankt Voor Jullie Reactie ik dacht misschien is het wel zelf te doen
en ik dacht misschien heeft er iemand ervaring mee
en ik dacht misschien heeft er iemand ervaring mee