Hallo,
De ingebouwde flitser van mijn D50 werkt niet meer. Ik dacht eerst dat het aan de instellingen lag, maar nadat ik alle instellingen had nagelopen ben ik toch bang dat de flitser stuk is.
Ik woon aan de Belgische grens (dus niet bepaald in de buurt van Beverwijk) en de fotograaf die mij het toestel heeft verkocht is opgehouden met zijn winkel.
Weet iemand hoe ik er achter kan komen of de flitser stuk is en is er iemand die weet wat zo'n reparatie ongeveer zal gaan kosten en hoe lang dat zal duren als ik het toestel opstuur naar Beverwijk?
Bij voorbaat mijn dank.
Frans
Flitser D50 werkt niet meer
- Germay
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Flitser D50 werkt niet meer
Een nieuwe camera kopen misschien
Ik heb een vermoede dat het een dure reparatie wordt maar hoeveel weet ik ook niet.Suc6, hopelijk valt het mee. :mrgreen:

Mijn D50 heeft hetzelfde probleem...
Gezien de prijs van een 2de hands body of een nieuwe camera heb ik besloten geen reparatie te laten uitvoeren.
Ik had ook al een externe flitser, SB400.
Die gebruik ik als ik echt een flitser nodig heb.
Gezien de prijs van een 2de hands body of een nieuwe camera heb ik besloten geen reparatie te laten uitvoeren.
Ik had ook al een externe flitser, SB400.
Die gebruik ik als ik echt een flitser nodig heb.
Is/was een bekend probleem bij de D50, gaan vaak stuk die interne flitsers.
Geen idee wat de kosten zijn, maar een belletje Beverwijk doet wonderen denk ik.
Succes in ieder geval.
Geen idee wat de kosten zijn, maar een belletje Beverwijk doet wonderen denk ik.
Succes in ieder geval.
Verdien wat bij met je mooiste foto's: http://submit.shutterstock.com/?ref=184063
Zoals mijn Nikon thuis klikt... klikt hij overal....
Zoals mijn Nikon thuis klikt... klikt hij overal....