ExpressCard-adapter van Belkin aanrader?

Deze sectie is bedoeld voor discussies en vragen over hardware en software die niet direct met fotograferen te maken heeft.
Plaats reactie
jacogrinwis
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

ExpressCard-adapter van Belkin aanrader?

Bericht door jacogrinwis » za jun 06 2009 9:33 am

Hallo allemaal ik ben nieuw hier op Nikon Club Nederland.
Ik had een vraag heeft iemand ervaaring met een ExpressCard-adapter voor medialezer/-schrijver van Belkin
http://store.apple.com/nl/product/TQ777 ... NDg1ODMyOA
Het is wel erg compact en kost geen extra usb poort voor op mijn MacBook Pro of raden jullie mij deze af of wat gebruiken jullie?

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: ExpressCard-adapter van Belkin aanrader?

Bericht door Patrick » zo jun 07 2009 11:28 pm

jacogrinwis schreef:Hallo allemaal ik ben nieuw hier op Nikon Club Nederland.
Ik had een vraag heeft iemand ervaaring met een ExpressCard-adapter voor medialezer/-schrijver van Belkin
http://store.apple.com/nl/product/TQ777 ... NDg1ODMyOA
Het is wel erg compact en kost geen extra usb poort voor op mijn MacBook Pro of raden jullie mij deze af of wat gebruiken jullie?
Je beseft je toch hopelijk wel dat dit een forum van de Nikon Club Nederland is dat "toevallig" een computerhoekje heeft? :huh:

Belkin is niet echt een topmerk, maar echt rommel is het ook niet. Ik ken de kaart verder niet, maar als je op veilig wilt gaan, dan zou ik een ander merk kiezen.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Ciska

Re: ExpressCard-adapter van Belkin aanrader?

Bericht door Ciska » zo jun 07 2009 11:39 pm

Ik heb een paar dingen gehad van het merk Belkin... niets anders dan ellende mee gehad. Ik moet het in ieder geval niet meer hebben...

Plaats reactie

Terug naar “Computer hardware en software algemeen”