D200 op mp
D200 op mp
Is dit niet heel goedkoop?
http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/fot ... ind=5&fs=1
Ik weet er verder niks van, ik vertrouw het eigenlijk niet zo, ik heb het ook niet nodig want ik heb net mn nieuwe equipment :mrgreen:
http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/fot ... ind=5&fs=1
Ik weet er verder niks van, ik vertrouw het eigenlijk niet zo, ik heb het ook niet nodig want ik heb net mn nieuwe equipment :mrgreen:
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: D200 op mp
Dat is inderdaad een prima prijs... En een adres in Rotterdam. Altijd het proberen waard als je zoiets zoekt....
Lijkt mij niet geheel onbetrouwbaar hoor. Ik betaalde 3mnd geleden 450 eurie voor een body ocasion, echter wel met 6mnd garantie
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
Gewoon een oplichter tekst in het engels en Rotterdam BUITENLAND
Gewoon geld overmaken op een vage bankrekening en nooit je camera zien
Als je toch van je geld af wil laat het me maar even weten, zal ik mijn nummer even doorgeven weet je dat het goed terecht komt
Groetjes George
Gewoon geld overmaken op een vage bankrekening en nooit je camera zien

Als je toch van je geld af wil laat het me maar even weten, zal ik mijn nummer even doorgeven weet je dat het goed terecht komt

Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
Ja dat Rotterdam Buitenland komt niet echt betrouwbaar over. Binnenkort komt mijn D200 te koop. Veeeeel betrouwbaarder 

- Eeuw
- Forumlid
- Contacteer:
Ik vind het ook erg vreemd overkomen hoor maar je kunt altijd even afspreken natuurlijk.George Fennes schreef:Gewoon een oplichter tekst in het engels en Rotterdam BUITENLAND
Gewoon geld overmaken op een vage bankrekening en nooit je camera zien![]()
Als je toch van je geld af wil laat het me maar even weten, zal ik mijn nummer even doorgeven weet je dat het goed terecht komt![]()
Groetjes George
Ik heb ook wel eens op eindpunt lijn 10 in een volle koffer Mamiya materiaal staan turen. Niet duur, maar toch maar weer ingestapt...
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
- ArendV
- Forumlid
- Contacteer:
Ik zou deze aanbieder absoluut niet vertrouwen.
Maar zoals altijd bij aankopen via marktplaats, vraag om een telefoonnummer en adres en neem contact op om meer informatie te krijgen. En vervolgens zelf gaan bekijken en uitproberen (ik laat wel eens aankopen ongezien opsturen als ik voldoende vertrouwen heb na het telefoongesprek en ben nog nooit teleurgesteld).
Oplichters zijn overal actief, zeker ook op Marktplaats.
Marktplaats doet zijn best dit zo veel mogelijk te weren. Ik heb al een paar foute bieders en aanbieders gemeld en deze worden dan ook geblokkeerd door Marktplaats. Probleem is dat die zo weer een nieuwe account met een ander e-mail adres kunnen aanmaken.
Maar zoals altijd bij aankopen via marktplaats, vraag om een telefoonnummer en adres en neem contact op om meer informatie te krijgen. En vervolgens zelf gaan bekijken en uitproberen (ik laat wel eens aankopen ongezien opsturen als ik voldoende vertrouwen heb na het telefoongesprek en ben nog nooit teleurgesteld).
Oplichters zijn overal actief, zeker ook op Marktplaats.
Marktplaats doet zijn best dit zo veel mogelijk te weren. Ik heb al een paar foute bieders en aanbieders gemeld en deze worden dan ook geblokkeerd door Marktplaats. Probleem is dat die zo weer een nieuwe account met een ander e-mail adres kunnen aanmaken.
Groeten - Arend / flickr
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Niet vertrouwen. Deze aanbieder had eerder deze week een D3 voor net € 1000,00!
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Lid NCN
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Ik neem mijn "kan je altijd proberen" terug. Kan dat nog? 

- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Patrick schreef:Ik neem mijn "kan je altijd proberen" terug. Kan dat nog?
Jij kunt 'm altijd weghalen!

Groet, Cees
Lid NCN
Lid NCN