D300 Voorkeurinstellingen vastleggen

Discussies over fotografie met de D100, D200, D300, D300s, D500, D700, D800, D800E, D810 en D850
Plaats reactie
niknack
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

D300 Voorkeurinstellingen vastleggen

Bericht door niknack » zo jun 14 2009 2:26 pm

Na de sessie van Danny Ellingen weer aan het exprimenteren en proberen mijn D300 nog beter te leren kennen. Dus weer een vraagje.

Op http://www.outthereimages.com/publishing.html staat een PDF met voorkeurinstellingen voor 4 verschillende situaties. Als ik het goed begrijp kan je door om te schakelen naar een andere setting een andere voorkeur krijgen. Heeft iemand ervaring hiermee. Je kan de instellingen ook meteen downloaden van de site (dat scheelt alles zelf instellen), maar hij wordt in mijn camera niet herkend. Kan zijn dat de gemaakte instellingen gedaan zij voor een US-model?

Kan iemand anders mij uitleggen wat de mogelijkheden zijn om met instellingen te schakelen op een D300 zodat je in de ene situatie instellingen hebt voor een prortret en op een ander moment de instellingen hebt voor sport. Weet niet of dat mogelijk is. Wat ik begrijp van de site kan dat.

gijs sandberg
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: D300 Voorkeurinstellingen vastleggen

Bericht door gijs sandberg » zo jun 14 2009 3:59 pm

N,

Mijn oude advies: lees het handboek.

Als je instellingen wilt opslaan/inladen: ze staan onder een specifieke naam/directory op de geheugenkaart.
Het handigste om dat te verkennen is een keer vanaf de kamera instellingen op te slaan en dan op de PC te kijken hoe dat eruit ziet.

Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)

Plaats reactie

Terug naar “D100, D200, D300(s), D500, D700, D8x0(E)”