Macro
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Macro
Niet te snel conclusies trekken Jaap ik zie hem nu pas voor het eerst en best wel kanp gedaan.langejaap schreef:ja, dan is het een stukkie makkelijker. gezien de weinige reactie`s zijn velen er niet van gecharmeerd.
wellicht een ander verhaal erbij??
staat er ondanks dattie best stil zal gezeten hebben fraai op.
Zou de regenboog daas kunnen zijn?
mzzl lj
Ja je kan zien dat hij of is het zij met zo'n mepper in aanraking is geweest.
Moet je zien hoe ie op de poten staat, lijkt wel dronken

Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
wie ben jij om mij te verbieden een conclusie te trekken dan??????????
ik trek wat ik wil en het is een feit dat je een dooie of half verminkte vlieg makkelijker op de plaat zet dan een levens wezen en zeker in de MACRO wereld is het NOT DONE dode insecten te fotograferen of te doden voor een foto. Vandaar mijn, op mijn EIGEN visie gefundeerde opmerking. Voel je je aangesproken dan??????
Mooi.
gr LJ
ik trek wat ik wil en het is een feit dat je een dooie of half verminkte vlieg makkelijker op de plaat zet dan een levens wezen en zeker in de MACRO wereld is het NOT DONE dode insecten te fotograferen of te doden voor een foto. Vandaar mijn, op mijn EIGEN visie gefundeerde opmerking. Voel je je aangesproken dan??????
Mooi.
gr LJ
Zo zo Jaap, jij bent echt goed in vraagtekens
Over de foto, ben er ook niet zo gek van eigenlijk. Zo op dat witte papier is niet echt "natuurlijk" maar wat wil je, als vlieg, als je met zo'n elektrische tennisracket in aanraking bent geweest.
Maar de poging is verder niet verkeerd hoor, let een beetje op compositie (niet zo in het midden bijvoorbeeld) en probeer zo'n beestje, levend dan, in een wat natuurlijkere setting vast te leggen.

Over de foto, ben er ook niet zo gek van eigenlijk. Zo op dat witte papier is niet echt "natuurlijk" maar wat wil je, als vlieg, als je met zo'n elektrische tennisracket in aanraking bent geweest.
Maar de poging is verder niet verkeerd hoor, let een beetje op compositie (niet zo in het midden bijvoorbeeld) en probeer zo'n beestje, levend dan, in een wat natuurlijkere setting vast te leggen.
Als ik een foto plaats verwacht ik natuurlijk kritiek. Zowel positieve als nagatieve. Helaas kom ik maar al te vaak posts tegen waarin lezers elkaars mening gaan bekritiseren. Iedereen mag mijn foto's afkraken maar gun iedereen zijn mening en laat mij zelf maar beslissen of ik ergens op wil reageren. Ik hoop van dit forum veel te kunnen leren maar op deze manier gaat de lol er vrij snel vanaf.
- soulpic
- Forumlid
- Contacteer:
@ lange jaap:
Aangezien er nog geen moderator te pas is gekomen: hou 't rustig.
En dan vooral de manier waarop je af en toe dingen brengt.
Wat betreft de foto, het is een macro ja.
Meer of minder kan ik er eigenlijk ook niet van zeggen. Mooi is anders.
Maar als je aanleg hebt voor fotografie komt dat wel goed.
Aangezien er nog geen moderator te pas is gekomen: hou 't rustig.
En dan vooral de manier waarop je af en toe dingen brengt.
Wat betreft de foto, het is een macro ja.
Meer of minder kan ik er eigenlijk ook niet van zeggen. Mooi is anders.
Maar als je aanleg hebt voor fotografie komt dat wel goed.
"Imagination is far more important than knowledge"
- Mike-Nikon
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Laten we het commentaar houden tot de foto.
Hoe deze tot stand is gekomen is hier geen reden om te discussiëren.
Hoe deze tot stand is gekomen is hier geen reden om te discussiëren.
Canon EOS-R3 met Canon RF 24-70mm F2.8L IS USM.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.
hahaha, jaap moet weer eens rustig doen. kijk heel goed naar mn reactie en dan WIE er uiteindelijk over iets andres dan commentaar bij d e foto begint. Ik heb zelfs gezegd dattie er goed opstaat!!!!!!!!!!!!!!.
maar goed, beter reageer ik niet en is dit een forum als alle andere: vriendjes politiek, mekaar een verkeerd oordeel geven, en als je iets te scherp cq zwart wit bent begint men te huilen.
1 oplossing, zorg dat je een pakje papieren zakdoekjes bij je hebt voor de traantjes.
mzzl en erg veel suk6 met de fotografie van `aangeschoten`wild haha. en dan hier nog even de vraagtekens voor remoss ?????????????????????????????????????????????????????????????????????
maar goed, beter reageer ik niet en is dit een forum als alle andere: vriendjes politiek, mekaar een verkeerd oordeel geven, en als je iets te scherp cq zwart wit bent begint men te huilen.
1 oplossing, zorg dat je een pakje papieren zakdoekjes bij je hebt voor de traantjes.