Concertfoto's Chickenfoot

Je kan hier foto's plaatsen die zijn gemaakt met apparatuur die niet aan Nikon is gerelateerd
Plaats reactie
Pancarans
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Concertfoto's Chickenfoot

Bericht door Pancarans » ma jun 29 2009 11:07 pm

Vrijdag 26-06-09 trad Chickenfoot op in de Waerdse Tempel te Heerhugowaard.
Chickenfoot bestaat uit Joe Satriani, Chad Smith (drmmer Red Hot Chilli Peppers, en ex- Van Halen leden Sammy Hagar en Michael Anthony.
Helaas mocht de Nikon niet mee en met heel veel mazzel kon ik mijn Olympus SP-510UZ mee naar binnen krijgen.
De kwaliteit is lang niet zoals met de D300, edoch toch leuke sfeerplaatjes....

1. De band
Afbeelding

2. Sammy Hagar
Afbeelding

3. Chad Smith in aktie
Afbeelding

4. Joe Satriani & Michael Anthony
Afbeelding

5. Joe Satriani (wereldgitarist)
Afbeelding

6. Wederom Chad Smith
Afbeelding

7. Deze plaat is eigenlijk baggerslecht, maar Chad kijkt wel mooi in de camera.
Afbeelding

Ok in de foto's mis ik scherpte en moest behoorlijk met de ruisgum aan de gang.
Zucht.......... mocht me D300 maar meegenomen worden.
Afijn 9-7-09 op verzoek van de Waerdse Tempel ga ik foto's maken tijdens het optreden van Beth Hart.

Groet,
Irwan
Als je Groningen ver vindt, is je wereld echt klein................

http://www.fotono.nl"

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Concertfoto's Chickenfoot

Bericht door Patrick » di jun 30 2009 12:01 am

Ongelofelijk dat dit soort wereldartiesten in een uit de kluiten gewassen Noord-Hollands dorp komen optreden. Satriani is in ieder geval vreselijk goed. Ik heb twee jaar geleden (of was het alweer het jaar daarvoor) Tommy Emmanuel gezien in Heerhugowaard. Ook een fantastische gitarist, maar natuurlijk wel een totaal andere stijl.

Vraag je van tevoren toestemming of je je camera mee mag nemen?
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Weef

Bericht door Weef » di jun 30 2009 8:37 am

Een duidelijk bewijs dat de fotograaf de foto maakt en niet de camera.

Mooi!

#4 is geweldig!

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door remoss » di jun 30 2009 9:15 am

Weef schreef:Een duidelijk bewijs dat de fotograaf de foto maakt en niet de camera.

Mooi!
Ik kan het er alleen maar mee eens zijn :)

Mak
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Mak » di jun 30 2009 11:44 am

Hey Irwan,

Een mooi stelletje bij elkaar, die naar ik verwacht best wel vette muziek produceren.

Satriani een keer mogen aanschouwen in de HMH, heel bijzonder wat die man met een paar snaren kan!
Groeten Marcel

nikonshooter

Bericht door nikonshooter » di jun 30 2009 1:08 pm

Ben echt jaloers nu

Ben zelf drummer en Chad en Dennis Chambers
zijn altijd favorieten van me geweest.

gr. Robert

Chad is Hot :D

Pancarans
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Pancarans » di jun 30 2009 6:26 pm

remoss schreef:
Weef schreef:Een duidelijk bewijs dat de fotograaf de foto maakt en niet de camera.

Mooi!
Ik kan het er alleen maar mee eens zijn :)

Hoho vergeet Photoshop niet.....
Evengoed bedankt voor de complimenten, lui.

@Patrick. Nou ik had strontmazzel. De maten waarmee ik was werden beiden gefouilleerd en hen werd ook gevraagd of ze camera bij zich hadden. Opeens werd het wat drukker achter mij en toen ik aan de beurt was om gefouilleerd te worden, moest ik doorlopen van die beveiliger. Hij wees naar zijn collega en die dacht waarschijnlijk dat ik al geweest was. Ik mocht dus zo doorlopen. Bijna ging het nog mis, want mijn buurman zei:"Hé wordt jij niet gefouilleerd?" Met een sissend "Hou je kop, doorlopen", kwam ik erdoor met camera. De foto's zijn allemaal heel sneaky gemaakt, want er werden diverse mensen verwijderd die te opzichtig aan het fotograferen en filmen waren. Eigenlijk belachelijk want op de fansite van Chickenfoot vragen ze om foto's uit het publiek. Ik heb het management om toestemming gevraagd voor een DSLR, maar die kreeg ik niet. Ze wilden foto's van compactjes en telefoons, dus weinig MP's. Ondanks mijn weerwoord dat er vele telefoons zijn die meer MP's hebben dan bv. mijn D70s kreeg ik de toestemming niet.

@ Marcel, het was inderdaad helemaal top! gelukkkig was het geluid perfect. Ik ben nogal een zeikerd wat dat aangaat (ja René alleen wat dat aangaat, ja..... :lol: ). Met Kane in de Waerdse Tempel was het gewoon naatje. ok, Dinand kun je sowieso niet verstaan, want ze hebben hem nooit geleerd dat het beter is om je kaken van elkaar te halen als je zingt, maar het stond ook kneiterhard. Derhalve had ik nu voor de zekerheid mijn oordoppen mee, maar heb ze niet nodig gehad. Het was hard, want dat hoort bij stevige rock, maar niet te hard.
Als je wil kan je ze nog zien. Ze komen 12 juli op Bospop.
Top show en de afsluiter was Highway Star, wat weergaloos gespeeld werd.
Overigens kun je op http://www.chickenfoot.us wat nummers van hun CD beluisteren.

@ Robert, tja hij is door zijn ollega's uitgeroepen tot beste drummer. Hij heeft overigens tijdens de nummers zo'n 2 dozijn aan sticks in het publiek geworpen, een echte smaakmaker en ook mijn favoriete drummer.

Groet,
Irwan
Laatst gewijzigd door Pancarans op wo jul 01 2009 9:09 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je Groningen ver vindt, is je wereld echt klein................

http://www.fotono.nl"

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door remoss » wo jul 01 2009 12:30 am

Pancarans schreef:René alleen wat dat aangaat, ja..... :lol:
Duhhhhhhhhhhh :mryellow:

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » wo jul 01 2009 2:34 am

Pancarans schreef:@Patrick. Nou ik had strontmazzel. De maten waarmee ik was werden beiden gefouilleerd en hen werd ook gevraagd of ze camera bij zich hadden. Opeens werd het wat drukker achter mij en toen ik aan de beurt was om gefouilleerd te worden, moest ik doorlopen van die beveiliger. Hij wees naar zijn collega en die dacht waarschijnlijk dat ik al geweest was. Ik mocht dus zo doorlopen. Bijna ging het nog mis, want mijn buurman zei:"Hé wordt jij niet gefouilleerd?" Met een sissend "Hou je kop, doorlopen", kwam ik erdoor met camera.
Wat doen ze met zo'n camera als ze die afnemen? Ik zou het spul niet graag bij ze achterlaten... :huh:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Plaats reactie

Terug naar “Foto's gemaakt met niet-Nikon camera”