remoss schreef:Weef schreef:Een duidelijk bewijs dat de fotograaf de foto maakt en niet de camera.
Mooi!
Ik kan het er alleen maar mee eens zijn

Hoho vergeet Photoshop niet.....
Evengoed bedankt voor de complimenten, lui.
@Patrick. Nou ik had strontmazzel. De maten waarmee ik was werden beiden gefouilleerd en hen werd ook gevraagd of ze camera bij zich hadden. Opeens werd het wat drukker achter mij en toen ik aan de beurt was om gefouilleerd te worden, moest ik doorlopen van die beveiliger. Hij wees naar zijn collega en die dacht waarschijnlijk dat ik al geweest was. Ik mocht dus zo doorlopen. Bijna ging het nog mis, want mijn buurman zei:"Hé wordt jij niet gefouilleerd?" Met een sissend "Hou je kop, doorlopen", kwam ik erdoor met camera. De foto's zijn allemaal heel sneaky gemaakt, want er werden diverse mensen verwijderd die te opzichtig aan het fotograferen en filmen waren. Eigenlijk belachelijk want op de fansite van Chickenfoot vragen ze om foto's uit het publiek. Ik heb het management om toestemming gevraagd voor een DSLR, maar die kreeg ik niet. Ze wilden foto's van compactjes en telefoons, dus weinig MP's. Ondanks mijn weerwoord dat er vele telefoons zijn die meer MP's hebben dan bv. mijn D70s kreeg ik de toestemming niet.
@ Marcel, het was inderdaad helemaal top! gelukkkig was het geluid perfect. Ik ben nogal een zeikerd wat dat aangaat (ja René alleen wat dat aangaat, ja.....

). Met Kane in de Waerdse Tempel was het gewoon naatje. ok, Dinand kun je sowieso niet verstaan, want ze hebben hem nooit geleerd dat het beter is om je kaken van elkaar te halen als je zingt, maar het stond ook kneiterhard. Derhalve had ik nu voor de zekerheid mijn oordoppen mee, maar heb ze niet nodig gehad. Het was hard, want dat hoort bij stevige rock, maar niet te hard.
Als je wil kan je ze nog zien. Ze komen 12 juli op Bospop.
Top show en de afsluiter was Highway Star, wat weergaloos gespeeld werd.
Overigens kun je op
http://www.chickenfoot.us wat nummers van hun CD beluisteren.
@ Robert, tja hij is door zijn ollega's uitgeroepen tot beste drummer. Hij heeft overigens tijdens de nummers zo'n 2 dozijn aan sticks in het publiek geworpen, een echte smaakmaker en ook mijn favoriete drummer.
Groet,
Irwan