Beste nikonclubbers,
Heb een vraagje aan jullie. Mijn oude vertrouwde cp 5400, die ik af en toe nog wel eens wil gebruiken, begint langzaam vreemde psygedelische
trekjes te vertonen. Aan de randen wordt alles vaag, een soort wegtrekkende lijnen en dit met een extra paars kleurtje erbij. Sorry dit ik geen
foto hiervan kan laten zien. Anyway, hebben jullie enig idee wat hier het probleem is?
Groet,
Thom.
probleem coolpix 5400
Re: probleem coolpix 5400
Heb ik ook meegemaakt, is opgestuurd en binnen 2 weken gemaakt terug gestuurd gekregen. Kosten niets, alleen verzendkosten naar Beverwijk.thom schreef:Beste nikonclubbers,
Heb een vraagje aan jullie. Mijn oude vertrouwde cp 5400, die ik af en toe nog wel eens wil gebruiken, begint langzaam vreemde psygedelische
trekjes te vertonen. Aan de randen wordt alles vaag, een soort wegtrekkende lijnen en dit met een extra paars kleurtje erbij. Sorry dit ik geen
foto hiervan kan laten zien. Anyway, hebben jullie enig idee wat hier het probleem is?
Groet,
Thom.
Bij mijn nikon coolpix 5400 was de ccd kapot. Ik had hem in 2004 gekocht. Donderdag 11 september opgestuurd naar beverwijk en op 24 september terug ontvangen. Hij was kosteloos gerepareerd. Dat is toch wel heel goed van nikon. Hulde.
Herman
Re: probleem coolpix 5400
Hallo Thom,
Voor defecten aan het CCD (losse contacten) geldt een coulance regeling, zie Nikon website bij Support.
Ook ik heb hem laten repareren, alleen verzend kosten betaald.
Ze hadden ook meteen de firmware geupdate met de RAW functionnaliteit.
Sindsdien heb ik deze camara herondekt. Hij maakt best goede foto's voor een zeven jaar oude camera.
En zeker voor macro is hij handig.
Een paar voorbeeldjes foto's deze week nog gemaakt

Voor defecten aan het CCD (losse contacten) geldt een coulance regeling, zie Nikon website bij Support.
Ook ik heb hem laten repareren, alleen verzend kosten betaald.
Ze hadden ook meteen de firmware geupdate met de RAW functionnaliteit.
Sindsdien heb ik deze camara herondekt. Hij maakt best goede foto's voor een zeven jaar oude camera.
En zeker voor macro is hij handig.
Een paar voorbeeldjes foto's deze week nog gemaakt

D90 met 35 / 16-85 / 70-300 mm P7100en en CP5400 op Flickr