PSE 6.0 wordt niet opgestart

Deze sectie is bedoeld voor discussies en vragen over hardware en software die niet direct met fotograferen te maken heeft.
Plaats reactie
NorMan Lindenberg

PSE 6.0 wordt niet opgestart

Bericht door NorMan Lindenberg » za jul 18 2009 6:32 pm

Hallo, ik heb eens even een vraag aan jullie over fotobewerkings software, PhotoShop Elements 6.0

Ik heb op mijn laptop al PSE 2.0 staan, maar heb een nieuwe (originele) versie liggen namelijk 6.0. Netjes geïnstalleerd en laptop opnieuw opgestart, waarna het programma goed zou moeten werken, nou niet dus. Opnieuw geïnstalleerd en dergelijke maar het programma wil niet opstarten als ik op de snelkoppeling klik. In taakbeheer zie ik wel verschillende malen het programma open staan, maar de CPU staat op 0% en zie verder niets, ook niet als ik hem weer actief maak.

Mijn vraag is nu heeft iemand ook deze problemen gehad en zo ja wat heeft dit probleem dan opgelost ?

Alvast bedankt.

Gr,
Norman

PS ik draai overigens op Windows Vista.

Mark Verheijen

Re: PSE 6.0 wordt niet opgestart

Bericht door Mark Verheijen » za jul 18 2009 9:58 pm

Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Skippy » za jul 18 2009 10:53 pm

Wellicht eerst 2.0 en 6.0 verwijderen en dan 6.0 installeren?

NorMan Lindenberg

Bericht door NorMan Lindenberg » zo jul 19 2009 3:22 pm

Rocksoff; dankje voor de link maar had hier al een kijkje genomen, heb nu mailtje naar Abobe gestuurd wat het probleem zou kunnen zijn, want deze oplossingen hielpen in ieder geval niet....

Skippy; dit zou ik nog eens kunnen proberen als ik versie 2.0 verwijder wat er dan gebeurd. Blijf het vreemd vinden dan hij in taakbeheer wel wordt weergegeven en ik nergens hem kan terug vinden.

Plaats reactie

Terug naar “Computer hardware en software algemeen”