Benieuwd wat jullie vinden...

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
Juci

Benieuwd wat jullie vinden...

Bericht door Juci » vr jul 31 2009 2:47 pm

Hoi,

Ik heb sinds een maand of 2 een Nikon D60 waarmee ik leuk aan het spelen ben.
Ik ben nu wel benieuwd of ik al wat resultaat boek, dus vandaar dat ik benieuwd ben nnaar jullie reacties...

1) aan het strand in Bloemendaal
Afbeelding

2)Konijntje
Afbeelding

3)Konijntjes
Afbeelding

Dat zijn ze dan... Is het wat?

MdV fotografie

Re: Benieuwd wat jullie vinden...

Bericht door MdV fotografie » vr jul 31 2009 6:29 pm

In alle eerlijkheid vind ik het geen sprekende foto's.. En zal proberen uit te leggen waarom..

1.
De pose van de jongen is een beetje apart, je ziet dat er beweging in zit maar wat het moet betekenen is me niet duidelijk.. Daarbij vind ik het heel storend dat er weinig diepte in de foto zit, hij s een beetje plat en dat terwijl er heel veel omgeving rondom het onderwerp zit. Persoonlijk had ik het onderwerp iets meer centraal gezet,dus minder omgeving en de foto vanaf ooghoogte gemaakt ipv onderaf zodat je meer diepte krijgt.. Ook zou ik niet voor een silliout kiezen met alleen maar blauw/grijze kleuren waardoor je meer kleur krijgt en de foto meer gaat leven..

2.
PErsoonlijk vind ik het leuker als een dier in zijn natuurlijke omgeving wordt gefotografeerd.. De achtergrond is niet mooi, de arm van de persoon is storend en de flitser zorgt voor rare kleuren van het konijntje.. Probeer hem eens in het stro of inhet gras te zetten en dan met een mooie scherpte diepte neer te zetten als of die wild is! dan heb je een totaaal andere foto, ook omdat je geen flitser hoeft te gebruiken..

Ik hoop dat je er iets mee kan! De foto;s zijn mooi scherp dus dat is een goed begin!! succes

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”