Voor deze fraaie weergave van de onscherpte koop je dus zo'n objectief.
En voor de fantastische afwerking en mechanische kwaliteit, een genot om te gebruiken.
1. f1.4 1/60 sec

2. f1.4 1/200 sec

3. f2.0 1/125 sec

Zeker weten, lastige omstandigheden voor een camera. Maar heel veel beter dan met de D70s, scheelt kostbare tijd in de nabewerkingMarco schreef:Fijne kleuren op nr. 3 Luc ! Auto witbalans is andere koek dan op je D70s.![]()
Mijn vriend trouwens...
Zeker niet, dit is echt een heel fijn objectief en ideaal in combinatie met een fullframe camera.a90 schreef:Welkom op het terrein van de flinterdunne DOF. 1.2 en full frame, een fraaie combinatie blijkt maar weer.
Fijne platen Luc. Heb ik iets te veel gezegd ?
Haha,ik heb het zelfde. De 85 heb ik dan al maar de 35 lonkt ook al een tijdje.Skippy schreef:Enige "nadeel" is dat ik nu een 35mm 1.4 en een 85mm 1.4 er bij zou willen hebben. Mooi lichtsterk glas is een verslaving
Ja die ken ik, prachtig gebouwd en ook optisch top maar ik heb al de 105 2.0 DC, in dat bereik laat ik het dan maar even zo.a90 schreef:Haha,ik heb het zelfde. De 85 heb ik dan al maar de 35 lonkt ook al een tijdje.Skippy schreef:Enige "nadeel" is dat ik nu een 35mm 1.4 en een 85mm 1.4 er bij zou willen hebben. Mooi lichtsterk glas is een verslaving
Overigens ken je de 105 1.8 en de 135 2.0 (beiden AI-s) al ? die zijn ook erg fraai hoor.
Staat ook nog steeds op mijn lijstje. Fijne platen overigens Luc!Skippy schreef: Enige "nadeel" is dat ik nu een 35mm 1.4....