Home St Jan Berchmans te Bredene (B)

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Frederix

Home St Jan Berchmans te Bredene (B)

Bericht door Frederix » za aug 15 2009 2:47 pm

Wij zijn net terug van een korte vakantie in het Vlaamse Bredene. Wie schetst mijn verbazing dat zo'n 400 meter van ons vandaan een leegstaand rusthuis gewoon op mij stond te wachten. Eigenlijk vond mijn vrouw het in de vakantie niet zo erg leuk als ik er ging fotograferen, maar zó dicht bij en en zó urbex kon ik niet laten gaan.

Thuis heb ik wat gegevens opgezocht, blijkt dat het oude gebouw komende week wordt gesloopt om plaats te maken voor een appartementen complex.

Hieronder staat een greep uit mijn foto's:

Afbeelding
Foto 1

Afbeelding
Foto 2

Afbeelding
Foto 3

Afbeelding
Foto 4

Afbeelding
Foto 5

Afbeelding
Foto 6

Afbeelding
Foto 7

Afbeelding
Foto 8

Afbeelding
Foto 9

Afbeelding
Foto 10

Afbeelding
Foto 11

Afbeelding
Foto 12

Afbeelding
Foto 13

Afbeelding
Foto 14

Straks zet ik de volledige serie op mijn website.

mikemix

Re: Home St Jan Berchmans te Bredene (B)

Bericht door mikemix » za aug 15 2009 4:23 pm

Laat me raden....jij had de accomodatie uitgezocht.
Welkom terug, frederix.

Ik vind de eerste mooi, echter de foto's van binnen ben ik niet enthousiast over.

Werner
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Werner » za aug 15 2009 4:41 pm

Hoi Fred,

Leuke lokatie waar je tegenaan gelopen bent, ziet er prima uit jammer dat er al een spuitertje binnen is geweest. Op foto 12 zie ik een politielint, weet je hier ook meer van.....
Nr. 5 vindt ik de beste van de serie.....

Frederix

Bericht door Frederix » za aug 15 2009 5:56 pm

Ik heb nu de hele serie op mijn website staan, deze kun je hier vinden.

@ Mikemix.
Tsja, je komt wel eens wat tegen. Op zich een leuke locatie, maar het is geen oude fabriek o.i.d.. het gebouw was behoorlijk leeg op een bed of wat oude troep na. Ik moest het puur hebben van het licht dat het gebouw binnenviel. Echt spectaculair was het daarom niet. Zelf vind ik dat de sfeer van het gebouw behoorlijk goed gepakt is.

@ Werner,
Het spuitwerk is er nu eenmaal en hoort er daarom bij. Mij stoort het niet. Het gebouw was vergeven van de politielinten, ik denk dat er in het verleden eens krakers uit het gebouw zijn gezet en dat het gebouw daarna met politielinten is afgezet. Maar ach, wat maakt het uit, volgende week wordt het gebouw na een leegstand van ca 5 jaar gesloopt.

Werner
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Werner » zo aug 16 2009 9:57 pm

Jammer van de sloop, ziet er mooi uit van buiten. Zou een herbestemming niet misstaan....er word al zoveel gesloopt. :evil:
http://www.urban-avp.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”