Is er iets goed aan? en zeker ook wat is er mis mee? Ik vind het heel lastig om alles scherp te krijgen.....
Misschien niet meest spannende onderwerp maar moet ergens beginnen

Ik kan alle tips gebruiken!
1.

2.

3.

Ik zou een paar stappen naar links hebben gedaan. Dan zouden beide Sushi-makende vrienden in beeld zijn gekomen (nu zit de één achter de ander) en was de vlakverdeling ook beter geweest (je had de tafel meer van de lange kant gezien, de vrienden meer naast elkaar en was het onderwerp beter over het rechthoekige kader van het beeld verdeeld geweest).GdP schreef:Je hebt je foto geplaatst in ‘Foto Presentaties’, en dat is niet een rubriek waar je om commentaar vraagt.
Desalniettemin niettegenstaande voor deze keer zal ik je commentaar geven op foto 1.
Ik zie zowel links als rechts op deze foto een heel groot deel wat niet nodig is voor je onderwerp. Dat had je dus in je nabewerking er af moeten halen.
Mee eens Cees, dat zou nog beter zijn geweest.Cees Laarman schreef:Ik zou je vrienden aan de andere kant van de tafel gezet hebben en dan zelf een paar passen naar rechts gelopen zijn (aansluitend op het commentaar van Frederix). Dan zo je mooi gebruik hebben kunnen maken van het invallende licht.