Wat een geluid, wat een snelheid en wat een vrouwelijk schoon

De rest staat op mijn Flickr-account
Dit is een verzameltopic dus zet er gerust je foto’s bij.
Afijn hier wat platen, later meer.
1.:

2.:

3.:

Dank je wel.......waar stel je op scherp vroeg ik me af tijdens het maken van deze foto.... :mrgreen:mikemix schreef:
Fraaie platen, Mike.
Moet wel lachen bij die 4 Jaguar's op foto 2.
Ja dat klopt, dat ben ik.Jay schreef:@RvR46: Aan de foto's te zien stond jij ook aan de kant van het Hilton hotel?
Was jij dan niet toevallig diegene die heel de dag naast me stond met D300 en 70-200?
Mijn foto's volgen vanavond ergensBen op het moment nog bezig met foto's van Wallenpop van 2 weken geleden
Al die tijd naast elkaar staan, en dan niet even een gesprekje aanknopen terwijl je allebei met een Nikon om je hals staat. Vreemd...RvR46 schreef:Ja dat klopt, dat ben ik.Jay schreef:@RvR46: Aan de foto's te zien stond jij ook aan de kant van het Hilton hotel?
Was jij dan niet toevallig diegene die heel de dag naast me stond met D300 en 70-200?
Oh we hebben wel degelijk 'geprekjes' aangeknoopt hoorPatrick schreef:Al die tijd naast elkaar staan, en dan niet even een gesprekje aanknopen terwijl je allebei met een Nikon om je hals staat. Vreemd...RvR46 schreef:Ja dat klopt, dat ben ik.Jay schreef:@RvR46: Aan de foto's te zien stond jij ook aan de kant van het Hilton hotel?
Was jij dan niet toevallig diegene die heel de dag naast me stond met D300 en 70-200?![]()
Ik had liever in de paddock gestaan hoor! :mrgreen: Ik been GROOT F1 fanaat. en om dan ook is dichtbij de coureurs te kunnen komen zou voor mij een ware droom zijn!M.Oorthuis schreef:Hele fraaie platen komen hier voorbij voor mensen die "gewoon" in het publiek stondenmooi hoor