Toeval
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Toeval
Leuk gezien maar je kleur klopt voor gen kanten ..........
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien toch als je bedenkt dat er boven de veranda een geel zeil is gespannen (Landal huisjeM.Oorthuis schreef:Leuk gezien maar je kleur klopt voor gen kanten ..........

Enne...volgens mij gaat het om de inhoud en niet de technische kwaliteiten...
Zou jij je niet eens even netjes voorstellen alvorens commentaar te leveren?!?!maccable schreef:Enne...volgens mij gaat het om de inhoud en niet de technische kwaliteiten...

- Mike-Nikon
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Is een nieuw lid......waarschijnlijk zo enthousiast begonnen dat het voorstellen erbij ingeschoten is.... :mrgreen:Weef schreef:Zou jij je niet eens even netjes voorstellen alvorens commentaar te leveren?!?!maccable schreef:Enne...volgens mij gaat het om de inhoud en niet de technische kwaliteiten...
Maar hij heeft wel een beetje gelijk. Inhoud gaat hier voor de technische kant.
Canon EOS-R3 met Canon RF 24-70mm F2.8L IS USM.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.
Ja sorry, was idd enthousiast, zal mij zo even voorstellen.
Maar ik vond de reactie nogal bot van M. Oorthuis, vandaar. Zal wellicht niet zo bedoeld zijn...
Maar ik vond de reactie nogal bot van M. Oorthuis, vandaar. Zal wellicht niet zo bedoeld zijn...
- Mike-Nikon
- Forumlid
- Contacteer:
Wat Oorthuis wil zeggen is dat de witbalans niet geheel klopt. Beetje veranderen en hij is wat frisser.maccable schreef:Ja sorry, was idd enthousiast, zal mij zo even voorstellen.
Maar hier gaat het om het laten zien van een foto.
Je hebt er in ieder geval wel het oog voor...............
Goed gezien!
Canon EOS-R3 met Canon RF 24-70mm F2.8L IS USM.
Een gelukkige toeval zullen we maar zeggen. Heel leuk.
Ik vraag me af wat je dochter er zelf van vind.
Dick op Aruba schreef:Een gelukkige toeval zullen we maar zeggen. Heel leuk.
Ze is er erg blij mee

- JacTrum
- Clublid
Ik vind het in elk geval erg goed gezien! Ik denk dat je de foto toch even door een bewerkingsprogramma moet halen. Niet alleen om de kleuren wat beter op orde te krijgen, maar vooral ook door een betere uitsnede te maken. Een stuk uitvergroten maakt de foto een stuk sterker, want links en rechts is er veel beeld dat er niet toe doet. En ik wil ook nog even kwijt dat er twee momenten zijn waarop je iets extra's in een beeld ziet: dat kan voor het maken van de foto zijn, maar ook erna, wanneer je het resultaat ziet. Dan kun je met een betere uitsnede van een gewone foto toch iets aparts maken!
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
JacTrum schreef:Ik vind het in elk geval erg goed gezien! Ik denk dat je de foto toch even door een bewerkingsprogramma moet halen. Niet alleen om de kleuren wat beter op orde te krijgen, maar vooral ook door een betere uitsnede te maken. Een stuk uitvergroten maakt de foto een stuk sterker, want links en rechts is er veel beeld dat er niet toe doet. En ik wil ook nog even kwijt dat er twee momenten zijn waarop je iets extra's in een beeld ziet: dat kan voor het maken van de foto zijn, maar ook erna, wanneer je het resultaat ziet. Dan kun je met een betere uitsnede van een gewone foto toch iets aparts maken!
Goede tips, uitsnede en kleur...