D700 + MF 50mm f1.2
1.

2.

Goed gezien Riemke, ik kijk ook altijd naar de exif. Heel lichtsterk objectief inderdaad maar wel geknepen tot f8 voor maximale scherpte(diepte). Ik had 'm ook probleemloos op iso 200 kunnen maken, camera stond nog op iso 400 van de eerdere foto's en ik heb het maar zo gelaten, met de D700 heb je nauwelijks meer ruis op iso 400.Riemke schreef:Prachtig Luc! Laat de rest ook maar doorkomen.
Ik spiek altijd even bij de Exif en zie dat je gekozen hebt voor iso 400. Nou is dat voor de D700 natuurlijk geen enkel probleem, maar kun je uitleggen waarom je die keuze hebt gemaakt? Je had toch een heel lichtsterk objectiefAls ik dit schrijf realiseer ik me dat ik die van mij ook eens moet uitlaten
Graag gedaan Arthur, natuurlijk meenemen die 50mm en lekker gebruiken. Veel plezier alvast en ik weet zeker dat je met hele mooie foto''s terug komt!ALE schreef:Dank je Luc voor het delen van deze twee foto's. Je hebt me aan het denken gezet en nu weet ik het zeker, ik neem de 50mm de komende twee weken mee naar Corfu. Ga me daar eens lekker uitleven en hoop ook dat ik dit soort resultaten mee naar huis mag nemen.