Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Tijdens mijn vakantie in spanje verbleef ik vlak naast Aiguamolls de L'Empordà een schitterend moeras achtig gebied.
Heb regelmatig dit gebied bezocht vanwege de vele aanwezige vogels , ondanks het vreselijk harde licht wat het toch wel bemoeilijkt
heb ik toch een behoorlijk aantal foto`s kunnen maken waarvan je er hier een aantal ziet.
Deze foto's zijn inderdaad prachtig, nix croppen de tweede laat heel goed zien hoe moeilijk het is een goed resultaat in licht te vinden.... wit op wit en toch nog zoveel contrast pff , fraai hoor Ruud.
Lekker scherp, foto 2 lekker uniek... en uhh goed het harde licht ondervangen bij zulke lichte beessies... (foto kan mijns inziens wel iets meer contrast gebruiken).
heb bij foto 2 bewust voor deze compositie gekozen riemke , zodat je ook nog wat van het paard ziet waar die op staat.
heb ook nog behoorlijk wat foto`s van deze koereigers in het veld maar vond deze toch het meeste aanspreken.
foto 1 is een bijeneter en op foto 3 zie je een graszanger wat een gelukstreffer was dit schuwe vogeltje ging prompt voor mijn lens zitten ,
heb ze gedurende mijn verblijf niet meer gezien alleen nog maar gehoord.