Ben benieuwd

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
Anmaer98

Ben benieuwd

Bericht door Anmaer98 » vr aug 28 2009 7:54 pm

Afgelopen weken ben ik heerlijk op vakantie geweest en heb mijn in april gekochte d60 flink gebruikt.

De bijgaande foto vind ik zelf erg mooi, en ben benieuwd wat er van gezegd wordt.

Afbeelding

EelcoD7100
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Ben benieuwd

Bericht door EelcoD7100 » vr aug 28 2009 8:06 pm

:mryellow: :mryellow: Lekkere kleurtjes... 8)

Mooi hoor...

Maar ik vind het eigenlijk leuk om naar hele gebouwen te kijken, niet naar drie "afgehakte". :wink:
Had je deze foto niet met iets meer groothoek kunnen nemen, dan was er ook iets meer te zien in de foto.

Probeer een volgende keer eens op een andere manier naar een gebouw te kijken, zoek naar een mooi detail van wat je graag wilt laten zien.
Of als de kleur de bepalende factor van een gebouw is, gewoon het hele gebouw er op zetten.

De kleuren maken voor mij de foto sprekend, de compositie is iets waar je nog wat aan moet werken.

Groeten Eelco :D
http://500px.com/EelcoVandeKamp

Anmaer98

Bericht door Anmaer98 » vr aug 28 2009 8:21 pm

Dit is de foto met meer het gehele pand erop. Maar dat vind ik weer wat rommelig worden :roll:

Afbeelding

EelcoD7100
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door EelcoD7100 » vr aug 28 2009 9:23 pm

Anmaer98 schreef:Dit is de foto met meer het gehele pand erop. Maar dat vind ik weer wat rommelig worden :roll:

Afbeelding
:D :D 't valt niet mee hè... :D

Het heeft in ieder geval nu wel een beter beeld van wat jij gezien hebt, de foto is voor mij nu nog sprekender geworden(door de lekkere kleuren, en er is meer te zien).
Alleen is de foto voor mij nog niet boeiend genoeg, wat komt door de behoorlijke vertekening die erg onnatuurlijk overkomt.
Kijk maar eens naar het achterste gebouw van het rijtje.

Ik hoop dat je wat met deze informatie kunt, en probeer dus een volgende keer op een andere manier naar zoiets te kijken

Groeten Eelco
http://500px.com/EelcoVandeKamp

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”