Living statues

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
safre

Living statues

Bericht door safre » do sep 03 2009 10:34 am

Dag allemaal,

Ik heb onderstaande foto's ook al in het verzamel topic bij fotopresentaties gezet maar zou toch graag nog wat opbouwende kritiek horen over hoe en wat ik beter kan doen bij dit soort fotografie en dan doel ik op portretfotografie. Natuurlijk zou t ook leuk zijn te horen wat al goed is :lol:

Ben benieuwd naar jullie reaktie!

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

Groet,

Freek

safre

Re: Living statues

Bericht door safre » za sep 05 2009 10:42 am

63 x bekeken 0 reakties.........zijn de foto's zo goed dat jullie met stomheid zijn geslagen????? :?

noogle
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door noogle » za sep 05 2009 10:58 am

Ok, ik zal wel even commentaar geven:

Je doelt op portretfotografie. Bij Portretfotografie is mijn mening dat een groot deel van het totaalbeeld wordt bepaald door de ogen/oogopslag van de geportretteerde, iets wat ik bij 3 van de 4 foto's mis (en waar de ogen wel te zien zijn is er 1 oog scherp en de andere niet)

Nu er geen punt is waar je blik automatisch naartoe getrokken wordt (de ogen) ga ik me alleen maar afvragen hoe de rest van de persoon eruit ziet, en dat is nu juist weer niet te zien op de foto's. Ik blijf dus achter met een onvoldaan kijkersgevoel zeg maar (weet niet hoe ik het anders moet formuleren)

Verder vind ik de foto's erg krap gekaderd (ik zie geen oren), ik weet niet of je ze zo hebt gemaakt of dat ze gecropt zijn, maar iets meer ruimte eromheen zou het wat rustiger en completer maken naar mijn mening.

Bij foto 2 heb je wel leuk gebruik gemaakt van de scherpte/diepte werking!

Groet,

Michael
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)

een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com

safre

Bericht door safre » za sep 05 2009 1:58 pm

Thanks voor je reaktie, kan ik wel wat mee

Gr.

Freek

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”