Langs de IJsseldijk bij Doesburg

Je kan hier foto's plaatsen die zijn gemaakt met apparatuur die niet aan Nikon is gerelateerd
Plaats reactie
Frederix

Langs de IJsseldijk bij Doesburg

Bericht door Frederix » zo sep 06 2009 5:46 pm

Op 23 augustus 2009 ben ik naar de fotografica-beurs in Doesburg geweest. Ik had de fiets bij me en heb de gelegenheid aangegrepen om een stukje in de buurt van Doesburg te fietsen.

Bijgaande foto's zijn met mijn onvolprezen Rolleicord Vb gemaakt. Ik heb hiervoor een Kodak Portra 400NC rolfilm gebruik. Deze film is 3½ jaar verlopen (goed tot 07-2005) De scnas zijn gemaakt met mijn Epson V500

Afbeelding
Foto 1

Afbeelding
Foto 2

Afbeelding
Foto 3

Ruud O

Re: Langs de IJsseldijk bij Doesburg

Bericht door Ruud O » zo sep 06 2009 7:10 pm

Mooi.
Ook het formaat is fraai.
Heb net op je site gekeken, en ben verbaast over de foto`s gemaakt met de agfa`s.
Wat is dat nog goed.
Elke keer als er foto`s van jou voorbij komen gaat het bij mij ook weer kriebelen om wat oude camera`s uit de kast te halen.
Groeten Ruud.

Frederix

Re: Langs de IJsseldijk bij Doesburg

Bericht door Frederix » zo sep 06 2009 7:15 pm

Ruud O schreef:Mooi.
Ook het formaat is fraai.
Heb net op je site gekeken, en ben verbaast over de foto`s gemaakt met de agfa`s.
Wat is dat nog goed.
Elke keer als er foto`s van jou voorbij komen gaat het bij mij ook weer kriebelen om wat oude camera`s uit de kast te halen.
Groeten Ruud.
Bedankt Ruud O.

Als het weer gaat kriebelen gewoon doen en zo'n oude camera eens pakken en gebruiken. Is gewoon erg leuk.

Plaats reactie

Terug naar “Foto's gemaakt met niet-Nikon camera”