Nikon Transfer

Deze sectie is bedoeld voor discussies en vragen over hardware en software die niet direct met fotograferen te maken heeft.
Plaats reactie
Frans Sanders

Nikon Transfer

Bericht door Frans Sanders » zo sep 06 2009 7:34 pm

Hallo allemaal,

Ik gebruik nu al weer enkele maanden Capture NX2 tot volle tevredenheid. Ik gebruik een interne cardreader om mijn foto's over te zetten naar de computer. Ik plaats ze dan op mijn standaard schijf voor fotografie en een backup op een externe schijf. Nu las ik dat Nikon Transfer dit tegelijkertijd kan doen en dat leek me wel handig. Dus Nikon Transfer gedownload en geinstalleerd. Helaas krijg ik nu steeds de melding dat er een fout is opgetreden in NktTransfer.exe en wordt het programma afgesloten. Ik heb inmiddels diverse malen opnieuw geinstalleerd (ook opnieuw gedownload voor alle zekerheid) en zelfs mijn virusscanner even uitgezet om te voorkomen dat die de fout veroorzaakt. Maar helaas, het wil allemaal niet lukken. Mijn vraag, wie heeft er ervaring met Nikon Transfer 1.5? Wie heeft dezelfde foutmelding gekregen en daar een oplossing voor gevonden?

Bij voorbaat mijn dank.

Frans

gijs sandberg
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Nikon Transfer

Bericht door gijs sandberg » zo sep 06 2009 8:05 pm

Beste Frans,
Op welk platform/besturingssysteem wil je Nikon Transfer gebruiken?
(en met welke sooft verbinding, kamera aan een kabel of geheugenkaart in een interne/externe kaartlezer)
Versie 1.5 is de meest recente versie.
Groeten, GIjs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)

Plaats reactie

Terug naar “Computer hardware en software algemeen”