De opening is ongemerkt aan ons voorbij gegaan, we waren er toch echt wel.
We hebben wel wat foto's gemaakt.
Hier is er eentje om het draadje te openen.

Ach, de natuur doet z'n werk.Jolanda schreef:Heerlijk blauw zo te zien.
Het was niet druk en de verlichting best wel eerder aangemogen, de rest van de dagen gebeurt dat ook, geloof ik.Jolanda schreef:Was het de moeite waard en was het druk?
Als ik tijd heb, ik wilde alleen eventjes een draadje openen. Per slot van rekening woon ik het verste weg van het groepje van gister. Meestal zijn de draadjes al open voor ik thuis ben.Jolanda schreef:Graag meer foto's dus!
Dat is op zich een strakke dag. Het cafe waar we vorig jaar zo gezellig na zaten te drinken is op maandag en dinsdag dicht, dat miste ik wel gisteren. Het is best wel plezierig om even een kop koffie te pakken voor je twee uur in de auto zit.Jolanda schreef:Zelf ga ik woensdagavond een kijkje nemen.
Dat is toch niet de enige? Je had je kaartje vol, zei je.Lucien schreef:Hallo allemaal,
Hierbij mijn bijdrage van een gezellige avond.
Je gaat voor de molens en dan laat je een foto zien waarbij de molen er niet eens helemaal op staatLucien schreef:Hallo allemaal,
http://img188.imageshack.us/img188/3415/dsc036601.jpg
groet
Lucien
Ik dacht al dat er iets aan mijn foto's mankeerde.M.Oorthuis schreef:Je gaat voor de molens en dan laat je een foto zien waarbij de molen er niet eens helemaal op staat
Roelof schreef:Dat is toch niet de enige? Je had je kaartje vol, zei je.Lucien schreef:Hallo allemaal,