Wie weet waar ik plukschuim voor in een koffer kan krijgen, de afmeting moet minimaal 480 x 350 x 150mm zijn.
Google vind wel wat maar dat is allemaal maar 80mm dik...
Plukschuim
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Plukschuim
Jan,
Zoek eens in de gouden gids onder bedden/stoffering.
Als 1 laag te dun is kan je lagen op elkaar lijmen.
Groeten, GIjs
Zoek eens in de gouden gids onder bedden/stoffering.
Als 1 laag te dun is kan je lagen op elkaar lijmen.
Groeten, GIjs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
- PeterG
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Is stapelen geen optie?
Peter
Peter
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Contacteer:
Het nadeel van schuim of kunststof rubber is dat het stof aan trekt en dat het op den duur verstoft of verpulverd. Nikon glas kan daar niet zo goed tegen.
Er is wel anti statisch schuim, dat ook vormherstellend, onbrandbaar, en niet verpulerend is. Wordt oa gebruikt in vliegtuigstoelen. De fabriek waar ik voor de rest van m'n leven een voorraad heb gehaald bestaat niet meer. Ben er al meerdere keren naar op zoek geweest, om anderen een plezier te doen.
Er is wel anti statisch schuim, dat ook vormherstellend, onbrandbaar, en niet verpulerend is. Wordt oa gebruikt in vliegtuigstoelen. De fabriek waar ik voor de rest van m'n leven een voorraad heb gehaald bestaat niet meer. Ben er al meerdere keren naar op zoek geweest, om anderen een plezier te doen.
Oei jammer Hans.. ik merk dat het erg moeilijk is om hieraan te komen.
Ik heb ooit eens 2 lagen noppenschuim met de lijmlagen op elkaar geplakt en toen uitgesneden, maar toen had ik overal een streep lijm met schuim aan zitten.
Dit is dus geen optie.
Twee lagen op elkaar leggen lijkt me een optie, maar trek je dan de bovenste laag niet mee als je wat uit de koffer haalt?
Ik heb ooit eens 2 lagen noppenschuim met de lijmlagen op elkaar geplakt en toen uitgesneden, maar toen had ik overal een streep lijm met schuim aan zitten.
Dit is dus geen optie.
Twee lagen op elkaar leggen lijkt me een optie, maar trek je dan de bovenste laag niet mee als je wat uit de koffer haalt?
- Jolanda
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
click voor mijn foto's op flickr.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
ga naar de betere fotozaak in je buurt, als die Stormcase verdelen gaan ze je kunnen helpen
http://www.stormcase.com/
ik heb zo'n stormcase van ongeveer de afmetingen die jij aangeeft, dar zitten 3 lagen op elkaar van dat plukschuim, niet aan elkaar gelijmd. Werkt perfect, voordeel van verschillende lagen is dat je makkelijk niveau-verschillen kan maken, sommige body's moeten dieper in de koffer zitten dan de objectieven...
Ik weet niet wie de invoerder voor Nederland is anders kon je daar eens informeren naar een verdeler bij jou in de buurt...
suc6.
http://www.stormcase.com/
ik heb zo'n stormcase van ongeveer de afmetingen die jij aangeeft, dar zitten 3 lagen op elkaar van dat plukschuim, niet aan elkaar gelijmd. Werkt perfect, voordeel van verschillende lagen is dat je makkelijk niveau-verschillen kan maken, sommige body's moeten dieper in de koffer zitten dan de objectieven...
Ik weet niet wie de invoerder voor Nederland is anders kon je daar eens informeren naar een verdeler bij jou in de buurt...
suc6.