1)

2)

Kan niet wachten om jullie oogst voorbij zien te komen.
Groet,
ALE
Is dat puur sociaal zijn ALE, of zit er zoveel geregel aan zo'n dag? Ik heb nog steeds het plan een keer een rondje Haarlem te organiseren...ALE schreef:Ik zal hieronder aftrappen met twee foto's. Beide opnamen zijn gemaakt tijdens mijn eerste bezoek aan deze mooie stad. Ik had toen de route uitgestippeld. Waarom deze "oude" foto's? Ik heb vandaag maar 6 foto's in totaal gemaakt en dan enkel in de Salvator Kathedraal.
Er komt op een dag als gister e.e.a. bij kijken. De groep was enorm groot (schat in de grootste opkomst tot op heden) en Brugge was vol met toeristen. Voordat je het weet raak je mensen kwijt en valt de club uiteen. Dan is het effect weg en gaan mensen zich terecht ergeren. Dat wou ik voorkomen. Dus je moet zorgen voor voldoende (fotografie)tijd en dat iedereen dezelfde weg gaat. Voordat je het weet loop je de route op die dag minimaal dubbelPatrick schreef:Is dat puur sociaal zijn ALE, of zit er zoveel geregel aan zo'n dag? Ik heb nog steeds het plan een keer een rondje Haarlem te organiseren...