(1)

(2)

(3)

(4)

(5)

(6)

Het was me nog niet opgevallen dat de exif data was verdwenen. Dit kan volgens mij niet anders komen dan door het programma waarmee ik het watermark (© Zuyderzee) heb gemaakt in de foto’s. Mijn overige bewerkingen welke ik heb gedaan leiden niet tot verlies van de Exif gegevens omdat ik dat al veel langer zo doe (zonder verlies van exif gegevens).Patrick schreef:Het blijft een eng spelletje. Ik schiet het ook graag, met name bij Heren 1 van Bloemendaal, waar ik dan gewoon binnen de boarding zit, maar om een of andere reden hoop ik altijd maar dat die gasten weten wat ze doen en ook de beheersing hebben te doen wat ze willen.
Prachtige scherpe beelden.
Jammer dat alle EXIF data verdwenen is. Wat heb je gebruikt (lens, camera, diafragma, sluitertijd)? En waarom laat je die gegevens verdwijnen?
Photo mechanicVeneboer schreef:Het was me nog niet opgevallen dat de exif data was verdwenen. Dit kan volgens mij niet anders komen dan door het programma waarmee ik het watermark (© Zuyderzee) heb gemaakt in de foto’s. Mijn overige bewerkingen welke ik heb gedaan leiden niet tot verlies van de Exif gegevens omdat ik dat al veel langer zo doe (zonder verlies van exif gegevens).Patrick schreef:Het blijft een eng spelletje. Ik schiet het ook graag, met name bij Heren 1 van Bloemendaal, waar ik dan gewoon binnen de boarding zit, maar om een of andere reden hoop ik altijd maar dat die gasten weten wat ze doen en ook de beheersing hebben te doen wat ze willen.
Prachtige scherpe beelden.
Jammer dat alle EXIF data verdwenen is. Wat heb je gebruikt (lens, camera, diafragma, sluitertijd)? En waarom laat je die gegevens verdwijnen?
Weet iemand misschien een tooltje of een functie in een programma waarmee je in een batch een (eigen) watermark kunt maken zonder verlies van Exif gegevens?
Lens die ik gebruikt heb is een Nikkor 70-200 2,8 + TCII 1,7 teleconverter. Diafragmavoorkeuze en diafragma 5,6 op ISO 400 met een sluitertijd van circa 1/1000. (laatste moet ik ff nakijken)