herfst
- Robin
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: herfst
Erg fraaie compositie,
- alleen lopen de kleuren links boven van het riet en de lucht in elkaar over
- alleen lopen de kleuren links boven van het riet en de lucht in elkaar over

Greetz... Robin
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
Vind dat niet storend.
Overigens is er al een verzameltopic over de herfst gemaakt, dus misschien staat de foto daar beter op z'n plek.
Overigens is er al een verzameltopic over de herfst gemaakt, dus misschien staat de foto daar beter op z'n plek.

- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Apart hoor. Ik vind alleen die groene veeg rechtsonder niet echt fraai...
Ja, laten we alles terugbrengen tot 1 groot topicjoepert schreef: Overigens is er al een verzameltopic over de herfst gemaakt, dus misschien staat de foto daar beter op z'n plek.

Het is echt een hele gave plaat. De onscherpte van het riet stoort me niet echt.
Lekkere plaat hoor... heerlijk zo met die blauwe lucht op de achtergrond... goed standpunt gekozen dus...
Eensch met Dennis, die verzameldraadjes zijn gewoon dumpplaatsen van foto's aan het worden waarbij totaal niet meer op elkaars foto's gereageerd word.
Eensch met Dennis, die verzameldraadjes zijn gewoon dumpplaatsen van foto's aan het worden waarbij totaal niet meer op elkaars foto's gereageerd word.
Verdien wat bij met je mooiste foto's: http://submit.shutterstock.com/?ref=184063
Zoals mijn Nikon thuis klikt... klikt hij overal....
Zoals mijn Nikon thuis klikt... klikt hij overal....
Super mooie foto, zowel qua kleur, scherpte en scherptediepte en ook wat compositie betreft.
Erg fraai en dat onderste groen vind ik absoluut niet storend.
Groetjes Karin
Erg fraai en dat onderste groen vind ik absoluut niet storend.
Groetjes Karin
Ook weer waar. Maar als we straks tig topic met als titel: "Herfst" hebben, wordt het ook niksRee schreef:Eensch met Dennis, die verzameldraadjes zijn gewoon dumpplaatsen van foto's aan het worden waarbij totaal niet meer op elkaars foto's gereageerd word.

- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Welnee. Je hebt gewoon pech dat dit draadje wat off-topic reacties aantrok.pepyn schreef:Misschien had ik de foto gewoon "riet"moeten noemen ipv herfst.
Niet dat "riet" niet beter was geweest, want de foto is meer "riet" dan "herfst" volgens mij...