Wat vinden jullie van deze foto, gelet op, compositie, scherpte en scherptediepte?
Ik heb niks bewerkt, behalve dan de zwart-wit bewerking.

Gr Falkie

Dank voor uw reactie, ik heb hem helaas niet in RAW geschoten, is er een andere mogelijkheid om deze foto op te lichten?Cees Laarman schreef:Foto is te donker, waardoor teveel verdwijnt.
Met alle respect, ik snap dat het een snelle bewerking is maar nu is het wit naar mijn mening uitgebeten, of het ligt aan mijn monitorCees Laarman schreef:Heb in ViewNX een kleine poging gedaan:
Niet echt een spannende foto qua compositie en technisch erg donker.Falkie schreef:Dag allemaal.
Wat vinden jullie van deze foto, gelet op, compositie, scherpte en scherptediepte?
Mooie speuractie Léon!Léon Obers schreef:Niet echt een spannende foto qua compositie en technisch erg donker.
Maar met het binnenhalen van de foto om te kijken of er iets beters van te maken valt stuitte ik op een merkwaardige melding in Photoshop, dat het profiel niet herkend werd omdat het een ongeldig profiel is.
Met "PhotoMe" waar je erg uitgebreid de EXIF-info mee kunt uitlezen, komt de aap uit de mouw dat je een beeldscherm-profiel aan je bestand hebt gehangen. Tja, geen wonder dat het een en ander fout gaat met bewerken. Je gebruikt de verkeerde instellingen voor Photoshop(4) en wellicht in je verdere kleurmanagement workflow. Ga eerst daar eens aan de gang om alles netjes goed in te stellen en af te regelen.