Sneak CS5
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Sneak CS5
VET COOL!
Tsja, hoef je nog minder op je compo te letten. Wat blijft er dan nog van fotografie over???Arend-ho schreef:dat beloofd weer wat.
ziet er interessant genoeg uit iig
http://www.youtube.com/watch?v=dgKjs8ZjQNg
Arend

eeeuh ik ben de boosdchapper niet de maker
en och het is toch mooi dat het tegenwoordig allemaal kan...het blijft maar doorgaan.
creatief met kurk is niet voor mij weggelegd...dus dan maar photoshop.
uiteindelijk is dat toch een tool die onmisbaar is om tot het resultaat te komen dat ik wil bereiken....zie ook pol van patrick
de waarheid veranderen kan soms wel en niet....
ik vind het iig prachtig dat er tools op de markt komen die steeds geavanceerder worden en het makkelijker maken voor de consument.
ieder zijn ding zou ik zeggen.
Arend

en och het is toch mooi dat het tegenwoordig allemaal kan...het blijft maar doorgaan.
creatief met kurk is niet voor mij weggelegd...dus dan maar photoshop.
uiteindelijk is dat toch een tool die onmisbaar is om tot het resultaat te komen dat ik wil bereiken....zie ook pol van patrick
de waarheid veranderen kan soms wel en niet....
ik vind het iig prachtig dat er tools op de markt komen die steeds geavanceerder worden en het makkelijker maken voor de consument.
ieder zijn ding zou ik zeggen.
Arend
Maar beste Ahrend-ho, dat zeg ik toch ook niet, maar ik vraag mij in arrenmoede af wat er nog van fotografie overblijft. Dát mag toch wel?Arend-ho schreef:eeeuh ik ben de boosdchapper niet de maker![]()
======== snip =============
Van origine ? als je dit allemaal ziet niet veel natuurlijk.
ik vind de digitale vooruitgang prachtig en zal dit soor dingen niet in het dagelijkse werk gebruiken
alsjeblieft niet zeg.
vanzelfsprekend mag je je uitspreken ben daar ook niet op tegen omdat ik ook vind dat basis wel basis moet blijven
maar voor de creatieve uurtjes is het wel erg leuk om te zien.
en je hoeft het niet te gebruiken natuurlijk.
zeg maar arend hoor is wel zo makkelijk...
Arend
ik vind de digitale vooruitgang prachtig en zal dit soor dingen niet in het dagelijkse werk gebruiken
alsjeblieft niet zeg.
vanzelfsprekend mag je je uitspreken ben daar ook niet op tegen omdat ik ook vind dat basis wel basis moet blijven
maar voor de creatieve uurtjes is het wel erg leuk om te zien.
en je hoeft het niet te gebruiken natuurlijk.
zeg maar arend hoor is wel zo makkelijk...
Arend
Ik vind het wel grappig om een ieder op dit forum bij zijn nickname te noemen, daarbuiten uiteraard niet . . .Arend-ho schreef: zeg maar arend hoor is wel zo makkelijk...
Arend

- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Slim zeg. Mooi stukje techniek!Onno schreef:Het kan nog gekker: http://gizmodo.com/5374890/this-is-a-ph ... ew-my-mind