Weet iemand een goede cursus flitsen in de buurt van Amsterdam? Ik heb Fotogram gevonden, maar die is pas weer begin 2010. Miss dat onze ALE eens een cursus kan geven

Heb je zijn tips al eens uitgeprobeerd? Als je dat eenmaal onder de knie hebt, kan je het geld uitgeven aan iets andersMark Verheijen schreef:Vanmiddag staan klooien op het feestje van oma (90). Moeilijk licht en oranje/rode muren en een rood plafond. Met bouncen kwam ik niet ver.
Weet iemand een goede cursus flitsen in de buurt van Amsterdam? Ik heb Fotogram gevonden, maar die is pas weer begin 2010. Miss dat onze ALE eens een cursus kan geven.
Ga er dan mee door en begin met een makkelijkere omgeving dat een huis met oranje/rood.Mark Verheijen schreef:Jah met zijn tips ben ik gestart vandaag.
flippie17 schreef: (moeten niet leden natuurlijk ook welkom zijn)
Lid worden heb ik tot 3 keer toe geprobeerd, nooit geen reactie gehad, daar ben ik inmiddels mee gestaakt. Patrick is volledig op de hoogte.Cees Laarman schreef:flippie17 schreef: (moeten niet leden natuurlijk ook welkom zijn)
Als de club een workshop organiseert, is het alleen voor leden......€ 27 per jaar.......
En tevens geen partij in deze.flippie17 schreef:Patrick is volledig op de hoogte.
gijs sandberg schreef:LS,
Begin dit jaar heeft Pieter van Leeuwen nog een uitgebreid expose over flitsen met Nikon gegeven, voor NCN leden.
Wie daar niet bij was moet zelf maar...
Groeten, GIjs