Is er toevallig een opvolger van de D90 op komst? (omdat hij in de aanbieding is bij Konijnenberg..)
Ik wil de camera gaan kopen, maar heb nog geen geruchten over een eventuele opvolger gehoord.
Gr.
Opvolger D90
- strangeartefact
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Opvolger D90
Volgens Cameratools te a'doorn niet. Vroeg hetzelfde vanwege aanbieding. Hij riep wel iets over een d700s... Geen tijd gehad verder te vragen daarover, dus gerucht.
Bijna leeg hier....
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
Een kort antwoord: JA
Het lastige is dat alleen Nikon weet wanneer...
Mijn advies is al langeer: koop de kamera die je wilt hebben en kijk vervolgens een tijd niet naar andere kamera's.
Groeten, Gijs
Het lastige is dat alleen Nikon weet wanneer...
Mijn advies is al langeer: koop de kamera die je wilt hebben en kijk vervolgens een tijd niet naar andere kamera's.
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
Ik zie trouwens die aanbieding niet op de website.
Wel voor de d5000, maar de d90 is niet goedkoper als bij andere aanbieders, en heeft ook geen "aanbieding" logo bij de body staan.
Wel voor de d5000, maar de d90 is niet goedkoper als bij andere aanbieders, en heeft ook geen "aanbieding" logo bij de body staan.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
http://www.fotokonijnenberg.nl/product/ ... _body.htmlflorist schreef:Ik zie trouwens die aanbieding niet op de website.
Sorry, je hebt gelijk. Ik zag het zo snel niet staan onder het tabblad "aanbiedingen".
Dit lijkt me meer een aanbieding van "kijkens een hoeveel onder de adviesprijs" Geen echte aanbieding dus.
Blijft wel dat het een goeie koop is. ik heb hem zelf afgelopen week ook gehaald, wel bij een andere leverancier trouwens, voor nog iets minder, en daar was het geen aanbieding
Dit lijkt me meer een aanbieding van "kijkens een hoeveel onder de adviesprijs" Geen echte aanbieding dus.
Blijft wel dat het een goeie koop is. ik heb hem zelf afgelopen week ook gehaald, wel bij een andere leverancier trouwens, voor nog iets minder, en daar was het geen aanbieding

Zoveel is hij niet gezakt, 20 Pleuro t.o.v. een andere aanbieder.
Je koopt tegenwoordig een camera toch altijd op het verkeerde moment, net als PC's of mobiele telefoons.
Koop je nu de D90 voor weinig, leuk glas erbij en tegen de tijd dat er een opvolger is heb je en leuk glas en (misschien) een leuke camerabody.
(Vernieuwing is niet altijd een verbetering
)
Je koopt tegenwoordig een camera toch altijd op het verkeerde moment, net als PC's of mobiele telefoons.

Koop je nu de D90 voor weinig, leuk glas erbij en tegen de tijd dat er een opvolger is heb je en leuk glas en (misschien) een leuke camerabody.
(Vernieuwing is niet altijd een verbetering