Nieuw

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
hessie

Nieuw

Bericht door hessie » ma okt 26 2009 9:23 pm

Ik ben Wouter en net nieuw op het forum (ik las wel al geruime tijd stiekem mee). Ik ben een aantal jaar geleden begonnen met fotograferen, dit was nog met een analoge minolta. Helaas ging deze camera stuk en daardoor overgegaan op een dslr en dan natuurlijk nikon. Dit is een D40x geworden die binnenkort wordt vervangen voor een andere. Sinds een jaar ben ik ook serieus gaan fotograferen en dan doel ik op het zelf instellen van de camera en niet meer de autostand gebruiken. Maar waarom nu lid worden van dit forum dat is eigenlijk best simpel. Ik wil goede kritiek op mijn foto's en dit mis ik toch wel op andere sites en dacht laat ik het toch hier maar eens proberen. Dus vandaar post ik ook gelijk even een foto erbij die ik afgelopen week op de ndsm-werf in Amsterdam heb genomen.
Afbeelding

Wouter

terts

Re: Nieuw

Bericht door terts » ma okt 26 2009 11:05 pm

Mooie, goed gepakte compositie! Heb alleen wat problemen met de scherpteverdeling (ik zou de spuitbus scherper - en iets groter/directer herkenbaar in beeld - willen hebben en de kraan op de achtergrond minder scherp) en de kleuren, die op de muur bepaald uitgesprokener mogen.
Benieuwd naar andere dingen die je maakt.

hessie

Bericht door hessie » di okt 27 2009 3:44 pm

terts schreef:Mooie, goed gepakte compositie! Heb alleen wat problemen met de scherpteverdeling (ik zou de spuitbus scherper - en iets groter/directer herkenbaar in beeld - willen hebben en de kraan op de achtergrond minder scherp) en de kleuren, die op de muur bepaald uitgesprokener mogen.
Benieuwd naar andere dingen die je maakt.
Bedankt voor je reactie. over de kleuren kan ik alleen zeggen dat ze op mijn computer zelf niet zo flets zijn als dat je ze hier ziet. Ik denk dat het te maken heeft met of ncn of picasa.

Wouter

Daviddvd

Bericht door Daviddvd » di okt 27 2009 4:02 pm

Goede compositie, alleen ik zou ook de volgende keer scherpstellen op de spuitbus. Gemaakt met een 10-20?

hessie

Bericht door hessie » di okt 27 2009 11:47 pm

ja is genomen met de (sigma) 10-20 f3.5 wel lekker lensje hoor :D

Boldey
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Boldey » wo okt 28 2009 12:33 am

Gaaf, lekkere compositie, ik vind m een beetje donker, kan wat mij betreft wat sprankelender. Ik ben ook benieuwd naar meer van je!

hessie

Bericht door hessie » wo okt 28 2009 7:32 pm

Bedankt voor jullie reacties. Ik zal snel eens iets nieuws plaatsen.

Wouter

CU2

Bericht door CU2 » ma nov 02 2009 11:38 pm

Ik sluit me helemaal aan bij de vorige reacties: sterk beeld, betere scherptediepte verdeling maken en fellere kleuren.

Groet,
Chris

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”