Ik hoor het wel, opbouwende kritiek is dus meegenomen. Ik ben een beginner, want ik weet eigenlijk nog niks.
1 Water en Zand
2 Ontdeugend (kleuren gewijzigd)
3 Kracht

4 Omaliefde

5 Waterrat

6 Ons Keffertje

??????? mis ik iets.Mfoto 2008 schreef:Hoi Sabberdesab,
Als eerste opmerking nummer de foto's altijd. Ook al heb je ze van een titel voorzien.
1. Ik zou iets meer van het gezicht, het oog in beeld, laten zien.
Marcel
Ik bedoel de foto links wat aansnijden zodat er minder van het witte shirt is te zien.sabberdesab schreef:Hey wat leuk, reacties!
Nu weet ik waar ik een beetje op letten moet. Het raampje zal ik proberen weg te shoppen en bij de foto met mijn kind met dat water, het vlakje rechts bovenin.
Alleen bij die van omliefde (4) zie ik niet wat je bedoeld met wit t-shirt links.
Moet ik het shirt van oma bewerken naar een andere kleur? Of bedoel je wat anders...dat meisje rechts onderin wegwerken?
En de laatste reactie over dat hondje , dat had ik gezien inderdaad, had ook wel verwacht dat daar iets opgemerkt werd, en is dus prima
Het hondje is er ook 1 van de 100 in een dozijn, I knowmaar als je net je camera hebt, en je beesje staat er zo mooi op...
![]()
Maar heel leuk, ik weet wat me te doen staat.
En dat het niet hele gewone familiekiekjes zijn, dat is ook een beetje zo, ik probeer het net iets anders te doen, zoals jullie.
thanx voor de reacties.
strangeartefact schreef:Ik vind dat je wel oog hebt voor de compositie, het zijn niet zomaar familiekiekjes. Verder geen aanvullingen op bovenstaande. Ga zo verder zou ik zeggen.
Alleen het hondje, tjah das wel beetje 100 in een dozijn
Grts.
p.s.??????? mis ik iets.Mfoto 2008 schreef:Hoi Sabberdesab,
Als eerste opmerking nummer de foto's altijd. Ook al heb je ze van een titel voorzien.
1. Ik zou iets meer van het gezicht, het oog in beeld, laten zien.
Marcel