01

02

03

04

05
Sommige foto's lenen zich gewoon niet voor opbouwende kritiek.Roger_75 schreef:Opbouwende kritiek vind ik niet erg en leer je van...hoe kritisch ook, maar kort door de bocht plat en lomp op deze manier vind ik een beetje jammer!
Gr. Roger
Ik dacht dat het niet uitmaakte met welke camera je de foto's maakte, maar de persoon achter de camera.Frederix schreef: Zoek de foto's van Miesnert maar eens op (zoeken in "Fotograferen" en dan in "Foto's gemaakt met een niet-Nikon camera"; misschien wel het interessantste deel van het forum). Hij maakt gave prenten van allerhande zaken waar mensen vaak gedachtenloos aan voorbij lopen, zoals viaducten en zo.
Ooops, even geen rekening gehouden met grote schoenmaten . . .pietje-nukem schreef:De foto met de fiets, daar kan ik me wel in vinden.
Als jong ventje (35 jaar terug ofzo :mrgreen: ) ook zoiets eens geprobeert, een soort stilleven.
Ik dacht dat het niet uitmaakte met welke camera je de foto's maakte, maar de persoon achter de camera.Frederix schreef: Zoek de foto's van Miesnert maar eens op (zoeken in "Fotograferen" en dan in "Foto's gemaakt met een niet-Nikon camera"; misschien wel het interessantste deel van het forum). Hij maakt gave prenten van allerhande zaken waar mensen vaak gedachtenloos aan voorbij lopen, zoals viaducten en zo.
Kan ik nu concluderen dat foto's gemaakt met een Nikon niet interresant (genoeg) zijn
Dat terwijl ik weer fan van jouw werk ben, ook degene gemaakt met jouw Nikon
Eigenlijk heb ik maar maatje 42,Frederix schreef:Ooops, even geen rekening gehouden met grote schoenmaten . . .pietje-nukem schreef:De foto met de fiets, daar kan ik me wel in vinden.
Als jong ventje (35 jaar terug ofzo :mrgreen: ) ook zoiets eens geprobeert, een soort stilleven.
Kan ik nu concluderen dat foto's gemaakt met een Nikon niet interresant (genoeg) zijn
Dat terwijl ik weer fan van jouw werk ben, ook degene gemaakt met jouw Nikon