winter de eerste foto s

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
j.a foto

winter de eerste foto s

Bericht door j.a foto » wo dec 16 2009 7:48 pm

wat is het weer genieten.

foto 1

Afbeelding

foto 2

Afbeelding

foto 3

Afbeelding
Laatst gewijzigd door j.a foto op wo dec 16 2009 7:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

j.a foto

Re: winter de eerste foto s

Bericht door j.a foto » wo dec 16 2009 7:58 pm

klop sorry niet gezien.
heb de titel aangepast.
gr j.a foto

eteuben

Bericht door eteuben » wo dec 16 2009 8:02 pm

Geeft niet, kan de beste overkomen. Maar het ging je misschien om de verzameling van je eigen fotos.

Ik voel de kou nog niet zo in de foto's, maar foto 3 kijkt het lekkerst weg. Fraai met de ondergaande zon op de achtergrond!

pietje-nukem
Forumlid
Forumlid

Bericht door pietje-nukem » wo dec 16 2009 8:26 pm

Het blijft nog koud, dus het zullen in ieder geval niet jouw laatsten zijn :wink:
Bij de 3e zou eigenlijk nog een schaatser moeten langskomen , maar dat duurt dan wel nog ff.
Laatst gewijzigd door pietje-nukem op do dec 17 2009 12:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou, van mij ook de groeten

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » do dec 17 2009 12:42 am

Dit is geen verzameldraadje. Graag zou houden... dan hoef ik niet lastig dingen hier weg te knippen en bij het verzameldraadje te zetten... :wink:

Tenzij de TS dat liever heeft; dan wil ik best de eerste post verhuizen en de rest weggooien (of een van de andere moderators natuurlijk). Druk even op het uitroeptekentje als je dat wilt.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”