Kievit op Limburgse grond
Kievit op Limburgse grond
Ik wist niet wat ik zag...maar ik had een kievit gewoon niet verwacht...meter voor meter dichterbij met mijn statief..

- Tony D
- Moderator
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Kievit op Limburgse grond
Volgens de EXIF-data was het nog altijd ruim 37 meterArno P schreef:Ik wist niet wat ik zag...maar ik had een kievit gewoon niet verwacht...meter voor meter dichterbij met mijn statief..

Tony D
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Z MC 105/2.8 VR S, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie
Tony D schreef:Volgens de EXIF-data was het nog altijd ruim 37 meterArno P schreef:Ik wist niet wat ik zag...maar ik had een kievit gewoon niet verwacht...meter voor meter dichterbij met mijn statief..
Tony D
Toch nog zo'n 70 meter afgelegd dan

- roes
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Prachtige foto met mooie kleuren.
groeten Jos
groeten Jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven
Idd mooi licht en mooie plaat. Sommige kieviten zijn standvogel, dus blijven in Nederland.
Nog veel te lerenVeganpix schreef:Idd mooi licht en mooie plaat. Sommige kieviten zijn standvogel, dus blijven in Nederland.

Heee, dat wist ik niet.Veganpix schreef:Idd mooi licht en mooie plaat. Sommige kieviten zijn standvogel, dus blijven in Nederland.
Dank voor de info (enne: NIET aan de Friezen vertellen ... }:-)
Willem.
Ik heb dertien jaar in een werkgroep weidevogelbescherming gezeten en dan hoor je nog wel eens wat.