Onbeperkt foto’s op aol.nl
Onbeperkt foto’s op aol.nl
AOL Pictures Nederland is een nieuwe gratis online dienst voor het opslaan en delen van digitale foto’s. De dienst kent geen datalimiet, zodat foto’s in originele resolutie gestald kunnen worden. Abonnees krijgen ook hulpmiddelen aangereikt om eenvoudig fotoalbums aan maken om eventueel te delen met familie en bekenden. Een e-mailbericht versturen met een link naar het album volstaat. Aanmelden voor de fotodienst kan via de nieuwe, Nederlandstalige internetportal www.aol.nl. Die bundelt verschillende diensten voor communicatie en opslag, onder meer een lokale emaildienst met 2 GB opslagcapaciteit. Leden van AOL webmail kunnen gratis gebruikmaken van het AOL Instant Messaging-programma
AIM, dat wereldwijd meer dan 67 miljoen gebruikers heeft. Zie ook http://fotos.aol.nl
Bron: Dagblad van het Noorden 27-1-2007
AIM, dat wereldwijd meer dan 67 miljoen gebruikers heeft. Zie ook http://fotos.aol.nl
Bron: Dagblad van het Noorden 27-1-2007
- olle_griese
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
- olle_griese
- Forumlid
- Contacteer:
- olle_griese
- Forumlid
- Contacteer:
Die is alleen om hier te bekijken, als je hem gaat downloaden stop ik ermee.Brenzef schreef:Hoe zit het met het gebruiksrecht van jou foto?
Blijft dat bij jou?

PS kun je geen andere avatar nemen? ik kan me helemaal niet meer concentreren op de tekst.
Je kunt beter een briljante foto van een saaie gebeurtenis maken dan een saaie foto van iets opzienbarends
Uit de gebruikersvoorwaarden:Brenzef schreef:Hoe zit het met het gebruiksrecht van jou foto?
Blijft dat bij jou?
Wij maken geen aanspraak op eigendom van door u geplaatste Gebruikersgegenereerde Content, doch door deze te plaatsen verleent u de AOL Groepsondernemingen een niet-exclusieve licentie om de Gebruikersgegenereerde Content in enig medium, geheel naar goeddunken van AOL, te gebruiken, te kopiëren, te vertonen, op te voeren, te distribueren, aan te passen en te promoten en u stemt ermee in dat wij derden een sub-licentie op Gebruikersgegenereerde Content mogen verlenen.

- Brenzef
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Dat bedoel ik dus.dragon2 schreef:Uit de gebruikersvoorwaarden:
Wij maken geen aanspraak op eigendom van door u geplaatste Gebruikersgegenereerde Content, doch door deze te plaatsen verleent u de AOL Groepsondernemingen een niet-exclusieve licentie om de Gebruikersgegenereerde Content in enig medium, geheel naar goeddunken van AOL, te gebruiken, te kopiëren, te vertonen, op te voeren, te distribueren, aan te passen en te promoten en u stemt ermee in dat wij derden een sub-licentie op Gebruikersgegenereerde Content mogen verlenen.
Het blijf (zogenaamd) je eigendom, maar toch ook weer niet.
Welterusten AOL.

- Ed Post
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Gewoon www.flickr.com gebruiken.
Een kleine jaarlijkse donatie doen en dan kan je onbeperkt foto's plaatsen.
Een kleine jaarlijkse donatie doen en dan kan je onbeperkt foto's plaatsen.

Take nothing but photographs, leave nothing but foot prints.
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
Of als je dat te duur vind informeer eens in je familie/kennissen kring de meeste hebben allemaal een I-net abo met soms enkele Gb's aan webspace waar ze vaak geen H@L mee doen. Sterker nog de meeste weten nog niet eens dat ze het hebben.Brenzef schreef:Gewoon zelf webruimte huren.
Heb je met niemand wat te maken.
Zo gebruik ik zelf ook de ruimte van mijn vader en van een kennis.
Luc.