vanwege de plannen die ik heb met flitsen kocht ik de nikon sb-800 en r1 [ringflitser]. er is een gebruisaanwijzingsboekje bij beiden maar nikon vind het teveel moeite om deze echt toegankelijk te maken. het is mij te chaotisch vanwege overbodige info. ik zie door de bomen het bos niet en nikonsupport geeft als geniale antwoord: zie boekje vanaf blz 69. of andere onzin.
als er informatie is over de combinatie van beide flitsers, zou ik dat graag horen. als iemand me op een andere manier kan helpen is dat ook zeer welkom.
alvast bedankt
sb-800 flister als commander r1 ringflits
SB-800 op commander instellen, kanaalnummer kiezen, zelfde kanaalnummer op de R1, deze op remote zetten..... de 800 stuurt nu de R1 aan....
Bedoel je zoiets? of moeten we ook nog bedenken welke knopjes je wanneer en hoe hard moet indrukken?
Nog even rustig ademhalen en de gebruiksaanwijzing op je gemak doornemen, begin met alleen de ene en dan pas in combinatie met de ander.....
Bedoel je zoiets? of moeten we ook nog bedenken welke knopjes je wanneer en hoe hard moet indrukken?
Nog even rustig ademhalen en de gebruiksaanwijzing op je gemak doornemen, begin met alleen de ene en dan pas in combinatie met de ander.....