Zondag in 't zuiden Vogels

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
Arno P

Zondag in 't zuiden Vogels

Bericht door Arno P » zo jan 17 2010 8:40 pm

....is een album van Rowwen Hèze...maar goed...dat was het ook vandaag...de sneeuw was gesmolten en bij elkaar 15min zon verspreid over de dag. De vogels hadden er ook wat meer zin in. Nog geen top licht, vaak te ver weg...maar eindelijk weer eens wat anders dan mezen, mussen en merels.

1 Deze Buizerd zat zich rustig de veren schoon te maken en tussendoor slaakte hij een kreet..

Afbeelding

Hartverlamming....naast de weg tussen de bomen aan het turen...zit er een buizerd op 5..6meter van mijn auto...en dan? Heel rustig eruit...maar niet rustig genoeg...wap...weg...maar wel naar de dichtsbijzijnde tak...dus rustig sluipend kijken hoe dicht ik in de buurt mag komen ...en hopen dat de dunne takjes die ertussen zitten het plaatje niet teveel verprutsen...

2
Afbeelding

3
Afbeelding

Een blauwe reiger zat ineen gedoken in een weiland...totdat die weer wegvloog was ik een paar meter dichterbij. Hoewel het de achterbumper van de vogel is vond ik het wel een mooie hoek om het verendek mooi te kunnen zien

4
Afbeelding

Aalscholvers, tsja..ver weg en in vlucht...helaas nog even op zoek naar een goede plek waar ze iets beter te benaderen zijn.

5
Afbeelding

Op de terugweg naar huis, sta ik op de afrit en zie ik links naast mij een kraai badderen...Raampje open, mensen kijken weer raar...en toch maar een paar keer op het knopje gedrukt voordat het licht op groen sprong (geen toonbeeld van kunde maar wel een mooi natuurmomentje om te zien dat zo'n dier zich weer even kan wassen tussen de vorstperioden door)

6
Afbeelding

7
Afbeelding

EdwardHazebroek

Re: Zondag in 't zuiden Vogels

Bericht door EdwardHazebroek » ma jan 18 2010 9:42 am

Leuke foto's Arno!
Mooi om eens weer wat groens te zien i.p.v. wit (sneeuw)...

Groet, Edward

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”