Ik fotografeer altijd manueel en let dan op het lichtmetertje in het zoekerbeeld zodat ik met de sluitertijd en het diafragma kan manipuleren.
Weet iemand of je ook het histogram in de zoeker kan krijgen en dan via het histogram kan instellen.
histogram d700
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: histogram d700
Dat gaat je niet lukken...muld1215 schreef:Weet iemand of je ook het histogram in de zoeker kan krijgen en dan via het histogram kan instellen.
Meen je dat nou Pat.....wat moet je dan met een histogram op die camera.
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Goed het onder en overbelichten onder de knie krijgen waardoor je strakke verantwoorde histogrammetjes uit je camera laat rollen....muld1215 schreef:Meen je dat nou Pat.....wat moet je dan met een histogram op die camera.

http://500px.com/EelcoVandeKamp
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Achteraf kijken of het goed was. Ik heb geen D700. Ik gok dat je het wel tonen tijdens het fotograferen als je Liveview gebruikt...
Je hebt natuurlijk wel het balkje dat je vertelt of de camera vindt dat je onder- danwel overbelicht.
Je hebt natuurlijk wel het balkje dat je vertelt of de camera vindt dat je onder- danwel overbelicht.
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Patrick schreef:Achteraf kijken of het goed was. Ik heb geen D700. Ik gok dat je het wel tonen tijdens het fotograferen als je Liveview gebruikt...

http://500px.com/EelcoVandeKamp
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Ik was al begonnen met tikken voor ik jullie reactie zag. Ik vond het zonde om het weg te gooien, temeer daar als twee mensen hetzelfde zeggen dat nog geloofwaardiger is.D-90s schreef:Patrick schreef:Achteraf kijken of het goed was. Ik heb geen D700. Ik gok dat je het wel tonen tijdens het fotograferen als je Liveview gebruikt...
En dat bedoelde ik zojuist..... dankjewel Patrick..

- Léon Obers
- Forumlid
Verkeerde gok, ook in de LiveView mode geen histogram. Het beperkt zich enkel tot een histogram na de opname.Patrick schreef:Ik heb geen D700. Ik gok dat je het wel tonen tijdens het fotograferen als je Liveview gebruikt...
Vriendelijke groet, Léon Obers