Ik probeer de probeerversie van CCP 2.0 op mijn pc te installeren. De installatie wizard sluit af met de melding dat het prog. is geïnstalleerd. Als ik echter het prog. opstart, krijg ik een foutmelding. Het kan het bestandje <vcredist.msi niet vinden. Ik heb op diverse manieren, ook via internet het bestandje proberen te downloaden. Lukte helaas niet.
Wie van u kan mij vertellen, hoe ik aan dat bestandje kom. De foutmelding zegt dat ik Visual C++ moet installeren. Op mijn pc staan 2 versies van Visual C++ 2005. Dus daarmankeert het niet aan.
Graag uw reactie
Nikon Camera Control Pro
- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Re: Nikon Camera Control Pro
Probeer eens het volgende:
De-installeren. PC herstarten (helemaal koude opstart). Opnieuw installeren. PC Herstarten, dan pas programma openen.
De-installeren. PC herstarten (helemaal koude opstart). Opnieuw installeren. PC Herstarten, dan pas programma openen.
Vriendelijke groet, Léon Obers
Helaas, ik heb dit enkele malen geprobeerd zonder resultaat. Heb zelfs door vcredist.exe te henoemen naar vcredist.msi, getracht te realiseren. Oook dit is niet gelukt. Ik ga Nikon vragen of zij een oplossing hebben.Léon Obers schreef:Probeer eens het volgende:
In elk geval bedankt voor het advies.
Croissant
- Léon Obers
- Forumlid
Sorry, valt me nu pas op.
Ik weet niet onder welk operating systeem je werkt (Windows 7 ??), maar CCP 2.0 is nogal een oude versie van het programma.
We zitten inmiddels aan versie 2.7.1. Download / update je eerdere versie.
Ik weet niet onder welk operating systeem je werkt (Windows 7 ??), maar CCP 2.0 is nogal een oude versie van het programma.
We zitten inmiddels aan versie 2.7.1. Download / update je eerdere versie.
Vriendelijke groet, Léon Obers
- Patrick
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Slotje op verzoek van de TS.