251 foto's van een klok

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Dwarrel

251 foto's van een klok

Bericht door Dwarrel » zo jan 24 2010 2:42 pm

Beste forumleden,

Het is al een oudje, vorig jaar gemaakt, maar ik wou het toch even met jullie delen. Na het zien van dit filmpje: http://aop.thepublicbroadcast.com/2009/ ... otography/ dacht ik: Dat kan ik ook dus ben ik aan de slag gegaan. Mijn D60 aangesloten op mijn laptop die de camera om de paar seconde een foto liet maken. En daarna met Quicktime alle foto aan elkaar gezet tot een filmpje. En dit is het resultaat: http://www.youtube.com/watch?v=aHODreS--gI een filmpje van tien seconden.
Afbeelding

cstr1
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Re: 251 foto's van een klok

Bericht door cstr1 » zo jan 24 2010 2:45 pm

Mooie poging! Misschien de volgende keer alles even rechtzetten, heb nu het idee scheef naar de klok te kijken, maar toch CHAPEAU!
D40 met een Nikon 18-55 AF-S in zwart en zilver, 55-200 AF-S, 50mm f/1.8 D AF en 18-70 AF-S, SB-600, omkeerring, IR Remote Control, 52mm 0.45X Wide-Angle Lens en in de broekzak een Minolta Dimage.

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » zo jan 24 2010 4:15 pm

Jammer dat de kleur en helderheid verschuift. Het groen met name verandert over de tijd. Ergens hangen waar het licht constant is, en de camera op manueel zetten lijkt me dat op te lossen.

Wel een heel leuk experiment! :D
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Dwarrel

Bericht door Dwarrel » zo jan 24 2010 7:09 pm

Patrick schreef:Jammer dat de kleur en helderheid verschuift. Het groen met name verandert over de tijd. Ergens hangen waar het licht constant is, en de camera op manueel zetten lijkt me dat op te lossen.

Wel een heel leuk experiment! :D
Ik wil bij Corus een dag naar nacht overgang doen als experiment. Maar dan moet het weer eerst wat beter worden ;).

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”