PictureProject onder Visat--->weg alle edits :-(

Discussies over fotobewerking en archivering
Plaats reactie
pa0mrl

PictureProject onder Visat--->weg alle edits :-(

Bericht door pa0mrl » zo feb 04 2007 11:14 pm

Windows Vista geïnstalleerd en opnieuw PictureProject geïnstalleerd. Het lijkt erop dat ik nu alle edits kwijt ben :-(

Ik werk RAW. Is mijn waarneming correct of kan ik nog `ergens` de wijzigingen terugvinden. Ik kan nog bij de oude versies (met moeite)

Onno
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Onno » di feb 06 2007 11:19 am

Wacht met Vista totdat de leverancier van de applicaties die je gebruikt heeft aangegeven dat ze compatible zijn met Vista. Er zijn meer problemen met Vista en verschillende andere softwaretitels.

pa0mrl

Bericht door pa0mrl » do feb 08 2007 2:49 pm

onno schreef:Wacht met Vista totdat de leverancier van de applicaties die je gebruikt heeft aangegeven dat ze compatible zijn met Vista. Er zijn meer problemen met Vista en verschillende andere softwaretitels.
Iets te gemakkelijk. PP is zijn instellingen kwijt na een 'schone installatie' Ik moet wellicht een oud bestandje terughalen. Wie weet er meer van dan ik?

Ik dacht dat de wijzigingsinfo in het NEF-bestand werd opgeslagen.

Blackmax

Bericht door Blackmax » vr feb 09 2007 2:23 am

is het mogelijk om oude raw opnamens uit een canon 20d te openen en te bewerken in capture nX ??????????

Malo1961

Bericht door Malo1961 » vr feb 09 2007 2:51 pm

Blackmax schreef:
is het mogelijk om oude raw opnamens uit een canon 20d te openen en te bewerken in capture nX ??????????
Wat ik begrepen heb niet. Wel om tiffs en Jpeg's te bewerken. Raw bewerking via NX is alleen voor NEF's. Dit overigens tot groot verdriet van een hoop Canon gebruikers lees ik op vele forums.

Mvrgr,
Martin

MvBoetzelaer
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door MvBoetzelaer » vr feb 09 2007 3:41 pm

Tsja,
Wie zijn gat brandt moet op de blaren zitten... :lol:

Groeten,
Marnix
Een dag zonder Nikon is een dag niet geleefd.

Plaats reactie

Terug naar “Fotobewerking en archivering”