2

Foto's voorzien van een nummer.
3
Op speciaal verzoek van Jac T.
Vandaag de reiger andersom laten poseren...

Of je beeldscherm moet gecalibreerd worden....JacTrum schreef:De vogel is wel erg uitgebleekt Ger. Heb je hem ingeflitst? Ik zou de kleuren iets meer verzadiging geven.
Het is wat aan de lichte kant, maar ingeflitst lijkt me niet aan de orde bij het gebruik van een 500mm telelens (=EXIF-info).JacTrum schreef:De vogel is wel erg uitgebleekt Ger. Heb je hem ingeflitst? Ik zou de kleuren iets meer verzadiging geven.
Léon Obers schreef:maar ingeflitst lijkt me niet aan de orde bij het gebruik van een 500mm telelens
De vos op de foto is genomen met een telelens en is ingeflitst.dcschuiling schreef:
Zo heb ik al langere tijd een flitsopstelling staan in de tuin in afwachting van de aankomst van een mooie-blonde-welgevormde-gefortuneerde-nietteoude-niettejonge-uiterstschaarsgeklede-vrouw. Echter...ik wacht nog steeds.Brava schreef:Léon Obers schreef:maar ingeflitst lijkt me niet aan de orde bij het gebruik van een 500mm telelens
Zou toch moeten kunnen met een (chinees) triggertje en flitser(s) in buurt van te verwachte landplaats van de vogel? Kijk maar naar de laatst afgekeurde ''wereld'' foto van de over een hek springende (blijkbaar tamme) wolf in Spanje die was dubbel getriggertdie spanjaarden toch .
Deze dus;
Natuurfoto van het jaar vervalst? http://www.spanjevandaag.com/spaanse-na ... ilde-wolf/
Vos of wolf, gezien het perspectief lijkt me de foto uiterst hoogstwaarschijnlijk genomen te zijn met een groothoeklens.Brava schreef: De vos op de foto is genomen met een telelens en is ingeflitst.
Ja dat is ook niet niet de juiste plek daarvoor moet je in Marbella zijn:lol:ger k. schreef:Zo heb ik al langere tijd een flitsopstelling staan in de tuin in afwachting van de aankomst van een mooie-blonde-welgevormde-gefortuneerde-nietteoude-niettejonge-uiterstschaarsgeklede-vrouw. Echter...ik wacht nog steeds.